Translate

جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

Emrah ipek (Erdoğan) album Yarali 1985




Yaralı – 1985




1.    Candan sevmeli
2.    Yaralı
3.    Neyleyeyim
4.    Islanmışsın arkadaş
5.    Dinleyin dostlarım
6.    Doya doya sev beni
7.    Cemo
8.    Dilom
9.    Biçare
10.  Gönül
11.   Komşumuzun oğlu
12.   Şak şak



 1)CANDAN SEVMELİ

Bırak düşünmeyi bırak korkuyu
İçinden söküp at kötü duyguyu
Aşk bir günlük değil
Bir ömür boyu
Sevecekse insan candan sevmeli
Daldan dala konup gönül eğlenmez
Bir sevgili yeter başka istemez
Aşkı bilmeyenden şefkat beklenmez
Sevecekse insan candan sevmeli
Bir insan severse bir defa sever
Neyi var neyi yok önüne serer
Bir gönülde iki aşk olmaz derler
Sevecekse insan candan sevmeli
Söz:Yılmaz TATLISES
Müzik:Burhan BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) album Yarali 1985– track 01



 2) YARALI                                 زخمی      
                                                                               
Yeter ya reb yeter                                                                            کافیه خدایا کافی               
Bitsin bu hasret                                                                              تمومشه این آرزو       
Umit yollarinin hepsi kapali                                                  درهای امید همگی بسته اند    
Kimsesiz yalnizim                                                                             بی کس و تنهایم
Tükendım ben artık                                                                      از پا افتادم من دیگه
Hep böyle dertlıyım                                                                     دائم اینطور دردمندم
Hep böyle yaralı                                                                            دائم اینطور زخمی                                   
Yaralı yaralı                                                                                      زخمی ، زخمی     
Şu gönlüm yaralı                                                                           این دلم زخمی است                         
Benimki kahrolmak ، yaşamak değil ki                                   قسمت من شکسته ، نه زندگی
Her feryat bin darbe ، ağlamak nedir ki  هر فریاد مثل هزار ضربه است ، گریه چیست در  برابرش         
Bu nasıl çıledır ، çekılır değıl ki                                      این چطور رنجیه که تحمل ناپذیر
Çılgınır dururum hep böyle yaralı                                  دائما" از این درد از کوره در میرم
Yaşarken yanmişim                                                             در جریان زندگی سوخته ام                                     
Cehennem nedir ki                                                                      جهنم که چیزی نیست                            
Bağrımda bir ateş                                                                       در وجودم آتشی است
Yüreğım yaralı                                                                                   دلم زخمی است                                      
Yaralı yaralı                                                                                       زخمی ، زخمی                                      
Şu gönlüm yaralı                                                                            این دلم زخمی است

Emrah ipek (Erdoğan) album Yarali 1985– track 02
 


3) NEYLEYİM

Bir daha yüzünü görmeyeceksem
Kör olsun gözlerim gözü neyleyim
Saçını okşayıp sevmeyeceksem
Kırılsın ellerim eli neyleyim
Adını anmayan dili neyleyim
Sana olan aşkım
Bir heves değil
Seviyorum seni elimde değil
Senden başkasına verirsem eğer
Taş olsun bu kalbim
Kalbi neyleyim
Adını anmayan dili neyleyim
Dünyayı verseler değişmem sana
Sensiz ben sarayı kadri neyleyim
Bana hayat veren can veren sensin
Sensiz ben olmayan beni neyleyim
Adını anmayan dili neyleyim
         
Söz-Müzik:Yılmaz TATLISES
Emrah ipek (Erdoğan) album Yarali 1985– track 03
 


 4)ISLANMIŞSIN ARKADAŞ

Islanmışsın arkadaş
Baksana titriyorsun
Gecenin bu vaktinde
Benden ne istiyorsun
Kaybettiğin sevgiliyi
Bana mı soruyorsun
Tükettiğin gençliği
Bende mi arıyorsun
Bende kaybettim çoktan
En güzel yıllarımı
Bende tükettim çoktan
Bütün umutlarımı
Şimdi bende senin gibi
Her gelene soruyorum
Bir sen misin kaybeden
Sevipde sevilmeyen
En güzel yıllarını
Aşk için ziyan eden
Şu karanlık köşelerde
Yağmurlu gecelerde
Çektiği dertler için kaderine isyan eden
Söz:Hazma DEKELİ
Müzik:Burhan BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) album Yarali 1985– track 04



5) DİNLEYİN DOSTLARIM

Dinleyin dostlarım beni
Başımdan bir sevda geçti
Ben Ferhat’tım o Şirin’di
Ayırdılar ikimizi
Babası yoksulsun dedi
Anası berduşsun dedi
Boyun büktüm öksüz gibi
Ayırdılar ikimizi
Boyun büktüm yetim gibi
Ayırdılar ikimizi
O benim tek sevdiğimdi
Işığım gözbebeğimdi
Yedi köyün güzeliydi
Ayırdılar ikimizi
Sonunda çıktım gurbete
Rastlamadım hiç izine
Yaşıyorum hayaliyle
Ayırdılar ikimizi
İşte dostlar halim böyle
Ayırdılar ikimizi
Söz-Müzik:Yıldırım CANER
Emrah ipek (Erdoğan) album Yarali 1985– track 05


 6)Doya doya sev beni 

Sensiz hayat öyle zor
Aşkı sen gel bana sor
Şu gönlümün malı ol
Doya doya sev beni

Gönül sende ibaret
Sevmek kutsal ibadet
Canım sana emanet
Sev beni sev

Ömrüm sensiz geçmesin
Kalbim hasret çekmesin
Bu sevgi hiç bitmesin
Doya doya sev beni

Gönül sende ibaret
Sevmek kutsal ibadet
Canım sana emanet
Sev beni sev

SÖZ-MÜZİK:BURHAN BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) album Yaralı 1985– track 06






7) CEMO

Hele bakın şu sefile hele bakın garibe
Dertli cemo yetim cemo
Aş bile yok kursağında
Köylü cemi öksüz cemo
Kimsesiz o kimsesiz o

Bedeni var başı yoktur
Kocayıpta eşi yoktur
Barınmaya aşı yoktur
Yetim Emrah öksüz Emrah
Kimsesiz o kimsesiz o

Çalıp yese hırsız olur
Çok dert yansa arsız olur
Bir esirden farksız olur
Dertli cemo yetim cemo
Köylü cemo garip cemo
Kimsesiz o kimsesiz o
SÖZ-MÜZİK:AŞIK ALİ CEMAL
Emrah ipek (Erdoğan) album Yaralı 1985– track 07






8) DİLOM

Ayırdılar dilom bizi kıskandılar sevgimizi
Bize hiç acımadan yaktılar bak ikimizi
Oy dilom dilom
Yandım aşkından dilom
Eğer biz kavuşmasak kıyarım canıma dilom

Felek su kattı aşıma acımadı genç yaşıma
Ben diloma doymadan bak neler geldi başıma
Oy dilom dilom
Yandım aşkından dilom
Eğer biz kavuşmassak kıyarım canıma dilom

SÖZ-MÜZİK:BURHAN BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) album Yaralı 1985– track 08







9) BİÇARE

Neyledin zalim feleğe
Vurdu beni yerden yere
Bir haber gönderdim yare
Dedi olmam çare
Bir çare yar olmaki çare bi çare

Deldi yar bağrımı deldi
Dostlarım Emrah'ım derdi
Dünya nın sonumu geldi
Sultan'dım oldum birçare
Bir çare ne çare yar olmazki çare
Biçare

Dostum dedim canım dedim
Yarim dedim kardeş dedim
Bir kader sillesi yedim
Azrail oldu biçare
Biçare biçare yar olmazki çare
Biçare
SÖZ-MÜZİK:MUHİTTİN ÖNDER

Emrah ipek (Erdoğan) album Yaralı 1985– track 09







10) GÖNÜL

Bu dünyanın sefasını
Bin bir türlü cefasını
Aşıklığın mayasını
Sazdan çaldım herden gönül

Gün oldu yağmurda kaldı
Gün oldu ateşte yandı
Bazende hayale daldı
Dilsiz gibi sustu gönül

Gün oldu hasretle doldu
Gün oldu yanında buldu
Bazende divane oldu
Sazdan beter coştu gönül

Gün oldu yağmurda kaldı
Gün oldu ateşte yandı
Bazende hayale daldı
Dilsiz gibi sustu gönül

SÖZ:HAMZA DEKELİ
MÜZİK:BURHAN BAYAR
Emrah ipek 
(Erdoğan) album Yaralı 1985– track 10






 11) KOMŞUMUZUN OĞLANI

Komşumuzun oğlanı herşeyin ortada
Hergün bir çeşit giyer aşındırır sokağı
Salınıp yürümesi öldürüyor adamı

İnce uzun boyludur karadır öçatık kaşı
Gözleri kara esmer kıvırcık saçlı
Biraz utangaç ama kuş gibi delikanlı

Hergün saçını tarar tenine koku çalar
Onun huyu öyledir Biraz baygınca bakar
onun huyu öyledir biraz çapkınca bakar

Emrah ipek (Erdoğan) album Yaralı 1985– track 11





12) ŞAK ŞAK

Su gelir gürdür gürdür şak şak şakıldama
Mendilim dolu güldür tak tak takıldama
Gece gündüz ağlarım şak şak şakıldama
Ahvalım yare bildir tak tak takıldama

şak şak şakıldama tak tak atkıldama
Her yüze gülüpte bakıldana hakıldama

Su gelir meste gider şak şak şakıldama
Dolanır dosta gider tak tak takıldama
Öyle bir yar sevmişem şakşak şakıldama
Yedi kardeşim değer tak tak takıldama

Su gelir geçer ağdan şak şak şakıldama
Dolanır döner çavdan tak tak takıldama
Seni sevdim seveli şak şak şakıldama
Ayrıldım evden parktan tak tak takıldama

şak şak şakıldama şakıldama
her yüze gülene bakıpta hakıldama
Emrah ipek (Erdoğan) album Yaralı 1985– track 12


Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Yarali 1985 Download page 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر