Translate

جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm DURA DURA 1998



Emrah ipek (Erdoğan) Albüm DURA DURA 1998

1)      Dura dura
2)      Belalım benim
3)      Bir tek sen varsın
4)      Ayrılda gel
5)      Ağla gözbebeğim
6)      Sokulsana
7)      Yaban eldeyim
8)      Nöbetlerdeyim
9)      Durma öyle
10)    Sevmezsem eğer
11)    Eyvallah
 


 

DURA  DURA!

Kaçma benden bu kadar, nereye kadar.
Hasret seni yakalar, beni yaralar ah.
Bi tutsam elinden oh.
Gitsem sonuna kadar.
Senden başka kimim var, bak her şeyim var.
Sorma sevdan ne kadar nereye kadar ah.
Bi gelsen ardımdan oh,
Gitsek ölümüne kadar.
Yanıyorum ya habibi, bana senden fayda yok.
Yolla şu tabibi, yüreğimde dermen yok.
Birgör şu halimi, bana aşktan hayır yok.
Yolla şu katibi, gözlerimde ferman yok.
Dura dura koşmaya ellere kaçmaya.
Halim kalmadı ah! Sensiz yaşamaya.
Yanıyorum ya habibi, bana senden fayda yok.
Yolla şu tabibi yüreğimde derman yok.                                            

Söz:Aşkın TUNA
Müzik:Feyyaz KURUŞ
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm DURA DURA 1998 – track 01

           

 Belalım Benim                                                                                      درد كشيدۀ من                                                 
Yoluna çıkmaya cesaretim yok                                         شهامت قرارگیری بر سر راهت رو ندارم
Her halin yolundan döndürür beni                                       هر حالتت من رو از راهت بر میگردونه
Şöyle bir bakmaya cesaretim yok                                             شهامت نگاه کردن به تو رو ندارم               
Rüzgarin alevsız söndürür beni                 نسیمی که از جانب تو می وزد آتش منو خاموش میکنه     
Nasıl etsem bir yolumu bulamıyorum                         هر چه می کنم نمی تونم راهم رو پیدا کنم
Seni bir başkasindan soramiyorum                           نمي تونم سراغت رو از كس ديگه اي بگيرم
Ne yapsam içimden atamiyorum                     هر کاری می کنم نمی تونم تو رو از درونم دور کنم      
Aşkin hasretinle öldürür beni                                              حسرت عشقت داره منو می کشه                                          
Belalım benim belalım benim                                                    درد كشيدۀ من ، رنج ديدۀ من 
 Ah bu gönlüme helalim benim                                                   آه اي  تنها محرم اين دل من
Kurtulamam derdimden günahlarindan               نمی تونم از این درد و عصیانت رهایی پیدا کنم
Günahlari boynuma vebalim benim                                              تمام گناهش وبال گردن من
Çaresız kalmişim çıkar yolum yok                                               بی علاج موندم رهایی ندارم
Sensız yaşamaya hiç umudum yok                                 بدون تو هیچ امیدی برای زندگی ندارم
Derdine düşmüşüm dertsız günüm yok                 به دردش دچار شدم و یه روز بی دردهم ندارم
Hasret uzağindan öldürür beni                                  حسرت و دوريت داره من رو از بین می بره                 

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm DURA DURA 1998 – track 02


فقط تو در ذهنمی                                                               Aklimda bir tek sen varsin

مدت زیادی به بیهودگی گذشت                                         Uzun zaman geçdi kollarım böm böş
تو نیستی که اوقات با نشاطی داشته باشم                         Yanimda değilsin günlerim sarhöş 
مدت زیادی به بیهودگی گذشت                                        Uzun zaman geçdi kollarım böm böş
تو نیستی که دل پر نشاطی داشته باشم                              Yanimda değilsin yüreğim sarhöş
تنها تو تنها تو در ذهن منی                                            Aklimda bir tek sen bir tek sen varsin
بیا ای تنها چاره من به فریادم برس                                         Gel artik tekçarem feryatima kuş
تحمل این فراق بسیار مشکله                                             Dayanmak çok zormuş bu ayrılığa
چه چیزی آرامش دهنده این تنهایی است ؟                                       İskan nedıyor yalniziğima
تنها تو تنها تو در ذهن منی                                           Aklimda bir tek sen bir tek sen varsin
نمی تونم تحمل کنم چی میشه که متوجه بشی                          Katlanamiyorum neolur anla
باور کن بدون تو هیچ چیزی حل و فصل نمیشه                     Çözüm değil inan sensız hiç bir şey
بدون تو روزهایم بیهوده بدون تو همه چیز پوچه                   Anlamsız günlerim anlamsız her şey
تنها تو تنها تو در ذهن منی                                           Aklimda bir tek sen bir tek sen varsin
بدون تو چاره ای ندارم همه چیز بی علاجه                             Sensiz çare değil çaresız her şey

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm DURA DURA 1998 – track 03
 


 AYRILDA GEL!

Dün gece kapıda öyle bi baktın.
Allah bilir sonra gidipte yattın.
Bense düşünüp sabahı getirirken.
Başka yolu yok seni kafama taktım.
Sen otur keyfinden,
Bak dardayım senin yüzünden.
Kaptırmam seni elimden.
Başına belayım inadım ben.
Ayrılda gel, ayrılda gel.
Ben gelemem seni aldırırım.
Ayrılda gel,ayrılda gel.
İstemesen bile buldururum!
Sen beni öylesine biri sandın.
Oysa ki kaşına gözüne kandım.
Belki görür beni diye avunurken.
Bir bakışına ateşine yandım.                                        

 Söz:Ayşegül OKUR
Müzik:Erkan OKUR
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm DURA DURA 1998 –track 04
 


 AGLA  GOZBEBEGIM                                                                          گریه کن چشم من 
Güneşede heves dölü bana ne bundan
در طلوع خورشید نشاط و شادابی است اما چه تفاوتی به حال من میکنه؟
Bak ben yine yetık ziyan kederlerdeğim 
بنگر که من بازهم در غم و اندوه فراوان به سر می برم
Sevdim sevdim sevilmedim gülemedim ben
دوستی و محبت کردم اما هیچگاه مورد محبت قرار نگرفتم
Şimdi aslim nerelerde ben neredeğim
اکنون لیلی من کجاهاست و من کجا هستم؟
Ağla ağla gözbebeğim
گریه کن ، گریه کن ای چشم من
Ağlamaya döymadin sen
تو از گریستن سیر نشدی
Oda gitsin sen tükenme
این هم میگذره ، تو ضعف نشان مده
Zaten mütlü olmadin sen
اساسا" تو خوشبخت نشدی
Gün derdine ağıt oldum sana ne bundan
به درد روزگار دچار شدم اما چه فرقی برای تو داره؟
Sen şuphesiz sorumlusun yine yarinda
تو در فردای روزگار بی شک پاسخگو خواهی بود
Ne anadan güldün nede o zalim yardan
نه در آغوش مادر خوشی دیدی و نه در کنار آن یار ظالم
Sen küçüksün derdin büyük koca dünyada
تو کوچکی اما درد بزرگی داری در این دنیای عظیم
Ağla ağla gözbebeğim
گریه کن ، گریه کن ای چشم من
Ağlamaya döymadin sen
تو از گریستن سیر نشدی
Oda gitsin sen tükenme
این هم میگذره ، تو ضعف نشان مده
Zaten mütlü olmadin sen
اساسا" تو خوشبخت نشدی

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm DURA DURA 1998 – track 05
 


 

SOKULSANA

Yokluğunda kabus hep geceler bıkmadılar
Hadi tut ellerimden başımda fırtınalar
Gözlerimi senden hiç ayırmam
Söz veririm hiç soru sormam
Gece anlat gündüz anlat hiç sıkılmam
Sokulsana yanıma usulca
Susma hadi yine o sözü fısılda
Anlamazmısın sana açık eller
Bak sonunda yalvarırcasına                                             

Söz/Müzik:Altan ÇETİN
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm DURA DURA 1998 – track 06
 

  

 YABAN ELDEYİM!

Gözyaşlarım İstanbul kokar tenim
Ağlar dururum ah sensizliğe
Bir an bile düşündümü nerdeyim
Ben sensiz şimdi ah yaban eldeyim
Yine saatler vurur gecenin köründe
Ben sensiz şimdi nasıl yaşarım
Dön gel neredesin
Çağırır inan seni içim
Bu son gecede kal benimle
Ne olur gitme,yüzüm gülmeyi unuttu                                                              

Söz:Elif KIRAL
Müzik:Gürdal Karagöz
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm DURA DURA 1998 – track 07
 


 
NÖBETLERDEYİM!

Yine nöbetlerdeyim yalnızlığımla
Uykular yine haram bak yokluğunda
Bedenim sarsılırken ağlayışlarda
Volkanlar patlıyor  haykırışlarda
Ah tutsağım bebeğim arzunun kollarında
Tükenip gideceğim hasretlerin koynunda
Islanıyorum yağan ayrılık yağmurunda
Yoruldum sarılmaktan bu yalancı sevdaya                                                              

Söz:Burçin
Müzik:Emrah
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm DURA DURA 1998 – track 08

 

 DURMA ÖYLE!

Ellerimden uzakta özlediğim ellerin
Gözlerimden uzakta o sevecan gözlerin
Zamanlar geçmiyor ki
Özlemek yetmiyor ki
Kahreden bu sensizlik
Canımdan gitmiyorki
Durma Öyle,Durma da gel
Her an bana yanıma gel
Yok yok olmaz yetmez canım
Gir tenime canıma gel                                           

Söz:Şükrü KEKEVİ
Müzik:Emrah
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm DURA DURA 1998 – track 09


 Sevmezsem Eğer                                                               اگه دوستت نداشته باشم

Kırılsın ellerim                                                                                               دستانم بشكنه
Kör olsun gözlerim                                                                                       چشمانم كورشه
Tutulsun bu dilim                                                                                           اين زبونم بگيره
Sana gelip sevmezsem eğer                                       اگر كه پيشت نيام و دوستت نداشته باشم
Neye yarar neye yarar                                                            به چه درد مي خوره؟ به چه درد؟
Sensiz olmak neye yarar                                                       بي تو بودن به چه درد مي خوره ؟
Senin olsun herşey senin                                                              مال تو باشه همه چيز مال تو
Sensiz olmak neye yarar                                                        بي تو بودن به چه درد مي خوره ؟
Sev sev sev sev benide sev                                   دوست داشته باش ... منم دوست داشته باش
Vur beni                                                                                                               بكش منو
Senin olup sevmezsem eğer                                                اگه مال تو نشدم و دوستت نداشتم
Kırılsın dızlerım                                                                                              زانوهام بشكنه
Taş olsun yüreğim                                                                                        دلم سنگ بشه
Yok olsun bedenim                                                                                     جسمم نابود بشه
Sana gelip sevmezsem eğer                                       اگر كه پيشت نيام و دوستت نداشته باشم

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm DURA DURA 1998 – track 10
 


 EYVALLAH!

Bir anda oldu ne olduysa
Dünyamı alt üst ettin
Aşk buysa olmaz olsun
Ele kolay bana zorsun
Olmaz olmaz böyle zalim
Çok sevmezsen aşkta olmaz
Ne derlerse desinler
Tenim yanar sana doymaz
Hadi bana eyvallah yavrum
Aşkıma ağlarım kollarıma gelmezsen
Karaları bağlarım,bağlarım                                           

Söz/Müzik:Gürdal KARAGÖZ
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm DURA DURA 1998 –track 11


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر