Translate

جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

Emrah ipek (Erdoğan)Album Ağam Ağam 1983



Ağam Ağam -1983

1.     Ayrılığı Sen İstedin
2.     Ağam Ağam
3.     Ne Güzel Yaratmış
4.     ÇAYIN ÖTE YÜZÜNDE
5.     Suzan
6.     Ben Yetim
7.     Ayağında Kundura
8.     Sana Dertli Derler Ağrı
9.     Mezarıma Anam Gellmesin
10.   Her Gün Bir Aşk Uğruna
11.   burası muştur
12.   oy nedim

    


1) AYRILIĞI SEN İSTEDİN



Ayrılığı sen istedin

Hiç ayrılmam bana derdin

Demedim mi sana yarim

Çok muhabbet tez ayrılığı getirir


Ayrılık kolay değil 
Onu gel sen bana sor
Günlerim yanlız seni 
Aramakla geçiyor

Kullar ayırdı bizi
Elimizden ne gelir
Sabrın sonu selamettir
Başa gelen çekilir

Bahtiyar olamadım 
Garibim şu cihanda
Bir gün bende ölürsem
Arkamdan sen ağlama

Kullar ayırdı bizi
Elimizden ne gelir
Sabrın sonu selamettir 
Başa gelen çekilir
Emrah ipek (Erdoğan) Album Ağam Ağam 1983 –track 01




2 ) AĞAM AĞAM



Ağam ağam Ağam ağam 
öz ağam  öz ağam
zikir söyle gez Ağam

Muhabbet ölüncedir 

Deme gözden uzağam 

Di gel gözüm gel

Men sene gözüm demem

Çörle düşer kör olur
Men sene gülüm demem
Gülün ömrü az olur
Men sene reyhan demem
Yaprak döker dal olur
Men sene derviş demem 
Bost giyer Abdal olur
Men sene begim diyerem 
Dayım bekler bek olur


KARANFİL DESTE GİDER




Karan fil deste gider

Kokusu dosta gider

Üç deste gül kokladım

Kendi gülünden güzel


Nanay ellerin malı
Çürük beylerin malı
Gün olur devran döner
Elbet sararım yarı
Aksama yorulursun
incesin kırılırsın
Sen bir dünya güzeli
Her yerde görünürsün

Nanay ellerin malı
Çürük beylerin malı
Gün olur devran döner
Elbet sararım yarı
Emrah ipek (Erdoğan) Album Ağam Ağam 1983 –track 02




3) NE GÜZEL YARATMIŞ



Ne güzel yaratmış yar seni yaradan

Değmesin zülüfler teller incinir

Güzelsin sevgilim

Gülden goncadan

Uzanmasın sana eller incinir

Korkarım adını yar senin anmaktan
Uzanmasın sana eller incinir
Güzelsin sevgilim gülden goncadan 
Değmesin zülüfler teller incinir

Emrah ipek (Erdoğan) Album Ağam Ağam 1983 –track 03



4) ÇAYIN ÖTE YÜZÜNDE



Çayın öte yüzünde

Ceylan oynar düzünde

Ben yarimi tanırım

Çifte ben var yüzünde


Ağam yar deyme bana 
Paşam yar değme bana
Toyda vuruldun sana

Çay içide çağlarım
Ufak ufak ağlarım
Deseler yarin gelmiş
Çifte kurban bağlarım

Ağam yar deyme bana 
Paşam yar değme bana
Toyda vuruldun sana

Emrah ipek (Erdoğan) Album Ağam Ağam 1983 –track 04




5) SUZAN



Kırklar dağının düzü 

ziyaret çarptı bizi

Kör olasan suzan suzi 

Ziyarte çarptı bizi


Köprünün orda gözü
Sular apardı bizi
Kör olasan suzan suzi
Evliya çarptı bizi

Köprü altı kapkara
Suzan gel beni ara
Saçlarına kumlar dolmuş
Tarak getir sen tara
Emrah ipek (Erdoğan) Album Ağam Ağam 1983 –track 05




6) BEN YETİM

Ben yetim ben yetim
Sen öksüz sen öksüz
Binmişsin binmişsin
Aşk atına
Yavaş git yavaş git
Ben Yetim
Ağlama
Gel ağlama
Zamana zamana
Bel bağlama
Gün gelir
Buda geçer
Aç gözünü aç gözünü
Ağlama
Emrah ipek (Erdoğan) Album Ağam Ağam 1983 –track 06






7) AYAĞINDA KUNDURA

Ölürem ben ölürem
Ölürem ben ölürem
Nere gitsen gelirem
Ben bir yetim çocuğum
Arar seni bulurum

Ayağında kundura
Yar gelir dura dura
Ölürem ben ölürem vah
Genç ömrümü çürüttüm
Sineme vura vura
Ölürem ben ölürem
Ölürem ben ölürem
Nere gitsen gelirem
Ben bir yetim çocuğum
Arar seni bulurum
Emrah ipek (Erdoğan) Album Ağam Ağam 1983 –track 07






8)Sana derler dertli Ağrı


Sana derler dertli Ağrı
Başın hep dumanlı karlı

Aslı’ya kavuşmak için

Kerem seni aştı Ağrı
Aman Ağrı canım Ağrı
Yol ver yare gidem gayrı

Bütün dağların pirisin
Süslü bir gelin gibisin

Kurdun kuşun yuvasısın

Gögsün cennet yatağıdır
Aman Ağrı canım Ağrı
Yol ver yare gidem gayrı
Emrah ipek (Erdoğan) Album Ağam Ağam 1983 –track 08



9) MEZARIMA ANAM GELMESİN

Yarim beni terk ediyor
Herkes nerdedir soruyor
Elinde bir deste gül var
Dağda taşta yari arıyor
Ah aman aman
Emrah ölürse
Mezarıma anam gelmesin
Beyaz giyme söz olurmuş
Siyah giyme toz olurmuş
Göl başına gidersek
Muradımız tez olurmuş
Emrah ipek (Erdoğan) Album Ağam Ağam 1983 –track 09



10) Her gün yeni bir aşkın



Her gün yeni bir aşkın
Şerefine içersin

Beni toprak mı sandın

Çiğneyipte geçersin

Bana sabret diyorsun
Ben sabır taşı mıyım

Döndürüp duruyorsun

Değirmen taşı mıyım

Yollarında ağladım
Gözümde yaş kalmadı

Başımı vurmadığım

Toprakta taş kalmadı

Emrah ipek (Erdoğan) Album Ağam Ağam 1983 –track 10




11)Burası muştur



Havada bulut yok bu ne dumandır
Mahlede ölüm yok bu ne figandır

Şu yemen elleri ne de yamandır
Ano yemendir
Gülü çemendir

Giden gelmiyor

Acep nedendir

Burası muştur
Yolu yokuştur

Giden gelmiyor

Acep ne iştir

Kışlanın önünde asker sesi var
Bakın çantasında acep nesi var

Bir çift kundurayla bir de fesi var
Ano yemendir
Gülü çemendir

Giden gelmiyor

Acep nedendir

Burası muştur
Yolu yokuştur

Giden gelmiyor

Acep ne iştir

Emrah ipek (Erdoğan) Album Ağam Ağam 1983 –track 11


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر