Translate

جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Kusursuzsun 2004


Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Kusursuzsun 2004 

1)      Kusursuzsun
2)      Meleğime danıştım
3)      Unutamadım
4)      Aşkım yok ya
5)      Aşklar yalan
6)      Dün gece
7)      Söz verdim
8)      Son durum böyle
9)      Zorla güzellik olmaz
10)    Ben seni yüreğimde yazdım
11)    Bir daha düşün
12)    Yılan
13)    Kusursuzsun (Acoustic Version)
14)    Ben seni yüreğime yazdım (Acoustic Versin )

 
 

  Kusursuzsun                                                                         بى عيبى   

İnan Kusursuzsun
باور كن بى عيبى
Kudurtursun
تحريك ميكنى
Sana hayır demek imkansız
به تو نه گفتن محاله
Çok acayip hiç kimsede
خيلى عجيبه كه هيچكسى
Olmayan bir şeyler var sende
چيزايى كه تو دارى رو نداره

Şanslı saymam gerek kendimi
خودمو بايد خوش شانس بدونم
Dünyaya yeniden gedim sanki
انگار كه تازه به دنيا اومدم
Şimdi yepyeni bir sayfa açtım ben
حالا بايد صفحه جديدى باز كنم
Seninle beraber
با همديگه

Kız çıtır çıtır
دختر بانمك بانمك
İnsanı çıldırtır
آدمو ديوونه ميكنى
Nasıl bir şeysin sen
تو ديگه كى هستى!
İçim kıpır kıpır
در درونم غوغاست غوغا

Albüm Adı: Kusursuzsun
Albüm Tarihi:2004
Abüm Sırası:01&13.şarkı
Artist : Emrah İpek
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Kusursuzsun 2004  – track 01

 
 

Meleğime danıştım

Düşen yıldızlar gibi
Eksildin gökyüzünden
Bir yağmur damlasıydın
Sen de düştün gözümden
Beni yolda bıraktın
Şimdi bu dönüş niye
Ağladığım akşamlar
Benden sana hediye
Sensizlik senden vefalı
Acın hala bende durur
İhaneti temsil eder
Ruhundaki sahte gurur
Meleğime danıştım
Yol verdi sana
Şeytana uydum ya
Oh olsun sana
Aklın neredeydi
Kendine sorsana
Ben çok ağladım
Şimdi sen ağla

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Kusursuzsun 2004 – track 02

 
 

Unutamadım                                                                          نتونستم فراموشت کنم

Buna yürek dayanır mı
آ یا دل میتونه طاقت اینو داشته باشه
Ayrılık ateşi sarmış bedenimi
بدنمو آتیش جدائی فرا گرفته
Anladım ki
فهمیدم که
Senle varım
با تو هستم
Sen bendin, ben sendim
تو من بودی ، من تو
Sensiz olmaz hiç bir sabahım
بی تو من هیچ صبحی ندارم
Duysan dönsen
اگه بشنوی و برگردی
Tekrar sevsen
دوباره دوستم داشته باشی
Bir şans versen
یه شانس دیگه به من بدى
Ve şunu bilsen
اگه اینو بدونی
Seni çok seviyorum
چقدر دوستت دارم
Yapamadım, unutamadım
نتونستم، فراموشت نکردم
Şu gönlüme anlatamadım
نتونستم به این دلم حالی کنم
Sensiz düzen kuramadım
نتونستم بی تو کاری کنم
Olur diye zannetmiştim
فکر کردم میتونم
Meğer sensiz yaşanamazmış
مگه میشه بی تو زندگی کرد

Albüm Adı: Kusursuzsun
Albüm Tarihi:2004
Album Sırası:03.şarkı
Artist :Emrah İpek
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Kusursuzsun 2004 – track 03

 
Aşkım Yok Ya                                                                                      عشقم ، وای نه

Aşkim yok ya                                                                                                   عشقم، وای نه
İçim suskun gönlüm küskün                                                                   درون ساکت و دلم رنجور                                           
Aklim onda                                                                                                       فکرم پیش اونه
O bal dudaklarinda                                                                                       بر آن لبان شکرینت
Allah bütün güzelliği                                                                                    خدا تمام زیباییها رو
Ona vermiş                                                                                                           به اون داده
Cilve Onda                                                                                                          جلوه در اونه
Ne ararsan her şey onda                                                  چه جستجو میکنی که همه چیزدر اونه
İşin serri bence bunda                                                                                 گرۀ کار من در اینه
Fazla naz aşik                                                                                   عشوۀ زیادیت، عاشق رو
Usandirir derler                                                                                               به ستوه میاره
Gönlün varsabende                                                                                         اگه دلت با منه
Evet de yeter                                                                                              کافیه که بگی بله
Ömürümden ömür gitse                                                                      اگه یه عمر از من بگذره
Beklerim ben o ani                                                                             منتظر اون لحظه میشم
Bir gün benim olmani                                                                        که یه روزی با من باشی
Vah vah diye diye                                                                                             واه واه گویان
Bak döndüm bir deliye                                                              ببین که به دیوانه ای روی آوردم
Yaptiğin döğru değil                                                             کاری که انجام دادی درست نیست
Bana dönmesin diye                                                                             چونکه به من رو نکردی

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Kusursuzsun 2004 – track 04

 

Aşklar Yalan                                                                                    عشقها دروغند                                                                                           
Aşiktim sana                                                                                                 عاشقت بودم
Ölürcesine                                                                                                        تا حد مرگ                                                                                     
Uğrunada canimi                                                                                       در راهت جونم رو
Verircesine                                                                                                    فدا می کردم                                                                                                      
Aşklar yalan derlerdi                                                                             عشقها همه دروغند                                                              
İnanmazdim                                                                                               باور نمی کردم
Avunmuşum meğer                                                                                            مگر اینکه                                                                                  
Kendi kendime                                                                           خودم به خودم تسکین بدم                                                                         
Karşılıksız sevmiştim seni                                                    بدون هیچ انتظاری دوست داشتم                                        
Sen hiç hak etmedin beni                                               تو به هیچ وجه منو سزاوار ندونستی                                   
Ne sandin ki sen kendini                                                          تو خودت رو چی فرض کردی؟
Ettiğin yanina kalmaz                                                               اعمالت بی جواب نمی مونه                                                  
Şimdi kal tek başina                                                                            حالا بمون یکه و تنها                                                                           
Umurumda değilsin artik                                                              دیگه در زندگی من نیستی
Acıyamam göz yaşina                                                          به اشکهات دلسوزی نخواهم کرد
Bir daha çikma karşima                                                                  دیگه جلوی من سبز نشو                                                   
Şiir ve Müzik: Gürdal Karagöz                                                    شعر و آهنگ از گوردال کاراگ                                 
Düzelenme: Gürdal Karagöz                                                             ویرایش از گوردال کاراگز
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Kusursuzsun 2004 - track 05

 

Dün Gece                                                                                                      دیشب                 
Dün Gece Bütün Gece                                                                                 دیشب تمام شب
Uyku Girmedi Gözlerime                                                                      خواب به چشمانم نرفت                                                    
Ansızın Kaçip Gittin                                                                           یه دفعه گذاشتی و رفتی
Düşledim Seni Her Gece                                                                      هر شب خوابت رو دیدم
Her Gece Her Gece                                                                         . . .  هر شب هر شب   ... 
Bütün Gece                                                                                                         تمام شب
Gel Desende Gör Desende                                                        اگه بگی بیا اگه بگی ببین دیگه
Ölümüne Sevicem Kal Desende                     اگه بگی بمون که تا پای مرگ دوستت خواهم داشت
Zorlama Fazla Aşkimi Asla                                               اصلا" بیشتر از این دنبال عشقم نباش
Bu Aşkan Hayir Yok                                                                     در این عشق تو خیری نیست
İstesende                                                                                                   حتی اگه بخوای

Şiir ve Müzik: Gürdal Karagöz
Düzelenme: Gürdal Karagöz
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Kusursuzsun 2004 - track 06
 

 
 

Söz Verdim                                                                                               قول دادم

Ona yine söz verdim                                                                              به اون دوباره قول دادم
Onu sevmeye                                                                                         برای دوست داشتنش  
Onun olmaya                                                                                             برای مال اون شدن 
Ona söz verdim                                                                                              به اون قول دادم
Sevda ülkesinde                                                                                          در سرزمین عشق 
Köleliğe geldim yine                                                                             دوباره برای بندگی اومدم
Gözlerimdeki alevi sil                                                                         شعلۀ چشمانم رو پاک کن 
Bu hasrete sebep sensin                                                                        سبب این حسرت تویی
Neylerim yarim                                                                                     می خوام چه کنم یارم؟
Sensiz cani azaplari umutlari                                                 بدون تو جان رو، رنجها رو، امیدها رو 
Sonumu yazma ellerinle                                                            با دستانت سرنوشتم رو ننویس
Gel bu kader silinmesin                                                                 بیا تا این سرنوشت پاک نشه
haram olsun o sensiz geçen                                                                                   حرام باشه
Gündüzlerim gecelerim                                                            روزها و شبهایی که بدون تو بگذره

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Kusursuzsun 2004 - track 07
 

 
 

Son Durum Böyle                                                                               سرانجامم اینه

Çok pişmanim                                                                                             خیلی پشیمونم
Seni kirip üzdüğüme                                                از اینکه از تو بریدم و موجب ناراحتیت شدم
Bir anlik öfkeye                                                                                    از عصبانیت لحظه ای                                                                  
Yenik düştüm yazik oldum                                                        شکست خوردم ، بیچاره شدم
Son durum böyle                                                                                         سرانجامم اینه
Seni seviyorum desem                                                                          اگه بگم دوست دارم
Haykirsam dünyaya                                                                                   فریاد بزنم تو دنیا
Hep dönmeni beklesem                                                       وهمواره انتظار بازگشت رو بکشم
Alev alev yansin gönlüm                                                               شعله شعله، دلم میسوزه
Seninle son bulsun ömrüm                                                         با تو عمرم به پایان می رسه
Seninle hayat bambaşkaymiş                                                                 با تو زندگی دگرگونه
Bunu senden sonra gördüm                                                             اینو من بعد از تو فهمیدم
Çekip gittiğin gün                                                                                      روزی که تو رفتی
Bilirmisin sen                                                                                                می دونی ،تو
Bittim ben                                                                                                          من مردم
Kor ateşlerde                                                                                            درپاره های آتش
Yandim ben yandim                                                                            سوختم من، سوختم
Sensiz kimsesiz sevgisiz                                                           بی تو ، بی کس ، بی محبت
Son kez baktim pencereden                                                  برای آخرین بار از پنجره نگاه کردم
Sen giderken                                                                             وقتی که داشتی می رفتی
Ama faydasız neye yarar                                                   اما چه سود؟ به چه درد می خوره؟
gidiyorsun dönmemek üzere sen                           حالت رفتنت طوریه که دیگه برنخواهی گشت
Hata bende biliyorsun                                                                    اشتباه از منه ،می دونی
Seni kirdiğim için üzgünüm                                                                      از ترک تو متاسفم
kahretsin bebeğim                                                                                   اینکه عزیزم برنجه
Böyle olsun istemezdim                                                                  نمی خواستم اینطور بشه
Dur bak ben                                                                                       بایست و ببین که من
Yerine koyamam kimseyi                                                 هیچکس رو نمی تونم جایگزینت کنم
Dön hemen bu gün özledim                                                        زود، امروز برگرد که دلم تنگته

Şiir ve Müzik: Emrah
Düzelenme: Gürdal Karagöz
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Kusursuzsun 2004 - track 08
 

 
 

زیبایی به زور نمیشه                                                                       Zorla Güzellik Olmaz

زیبایی به زور نمیشه می دونم                                                       Zorla güzellik olmaz bilirim
به تو عشق ورزیدم و دست بر نخواهم داشت                           Sevdim seni vazgeçmem güzelim
نمیشه که یه روزدر آن دل و یه روز در این دل باشی                  Bir o gönülde bir bu gönülde olmaz
گویی در یک لحظه                                                                                   Bir anda oldu sanki
تصور کردم که دلخواه من شده                                                               İstediğim oldu sandim
من چگونه فریب تو رو خوردم                                                                  Ben sana nasıl kandım
حالا فهمیدم که از بین رفتم                                                                   Anladim şimdi yandim
تو به راه خودت من به راه خودم                                                           Sen yoluna ben yoluma
دیگه به آخر این عشق رسیدیم                                                            Geldik bu aşkin sonuna
من زندگیمو پای تو گذاشتم                                                                   Sana hayatimi verdim
بیا ببین درچه وضعیتی ام                                                                 Gel gör bak ne haldeyim

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Kusursuzsun 2004 - track 09
 


من تو رو در دلم ثبت کردم                                                       Ben Seni Yüregime Yazdim

دورازتو زندگي کردن خيلي سخته                                                  Çök zor sendan ayri yasamak
تو دنيا سخت ترين رنج بايد همين باشه                                  Hayatda ki enzor aci bu olsa gerek
خيلي سخته بي تو بودن                                                      Sensizlik üstume bir çig gibi çoktu
کمک کن چي ميشه من راهي ندارم                                         Yardim et neolur çaresizim ben
تو درکم نمي کني                                                                             Sen beni anlayamazsin
من تو رو در دلم ثبت کردم                                                               Ben seni yuregime yazdim
اگه در دوردست ها هم که باشي                                                          Çök uzaklarda olsanda
من تو رو درون خودم زنده نگه ميدارم                                                     Yasatirim bende ki seni
اگه تو نباشي نميشه                                                                              Sen olmasan olmaz
در نبود تو زندگي نمي گذره                                                                Sen olmadan yasanmaz

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Kusursuzsun 2004 - track 10
 

 
 

Bir Daha Düşün

Aklımdan geçenleri
Bir bilsen için yanar
Gitmeden birdaha düşün
Sensizlik ateş gibi yakar
Olmadı, olmadı, olamadı
Dayanacak gücüm kalmadı
Nasıl yaptın bunu bana
Bırakıp gitmek var mıydı böyle
Acımı dindiremem ki
Sonsuza kadar yaşar benimle

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Kusursuzsun 2004 - track 11
 

 

مار                                                                                                                        Yılan

امروز مال من روز منه                                                                   Bugün benim benim günüm
دیروزم انگار مثل یه دروغ بود                                                                Dünüm sanki yalan gibi
قدیما مثل یه مار بودم                                                                          Yılan gibiydim eskiden
مثل آبهای روان                                                                                      Akip giden sulargibi
عشقها به من آرامش میدن                                                               Aşklar bana huzur verir
مثل تابستون بر من تاثیر میگذاره                                                               Yazlar beni etkiler 
اما روزم از من متابعت نمیکنه                                                     Günüm günüm uymaz benim
روزها میایند و میروند                                                                              Bir gelir bir giderler
از تو نمی ترسم                                                                                       Korkmam senden
از فردا نمی ترسم                                                                                                 Yarindan

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Kusursuzsun 2004 - track 12

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر