Translate

جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Neseliyim / Es Deli Rüzgar - 1988




Neşeliyim / Es Deli Rüzgar - 1988


1.    Balmısın arımısın
2.    Dön sevgilim
3.    Es deli rüzgar
4.    Güzel diyarım
5.    Hadi sen git işine
6.    Hayalde gör
7.    Hayırsız yarim
8.    Melik ahmet güzeli
9.    Nedendir
10.  Neşeliyim
11.  Odam kireç tutmuyor
12.  Severim seni




1)BAL MISIN ARI MISIN

Bu dağın eteğinden bal yedim peteğinden
Allah ayrı koymasın seveni sevdiğinden
Balmısın arımısın dağların karımısın
Sana bir çiçek versem bilmem ki alırmısın
Bu dereler bu düzler kakül bırakır güzel
Yinemi sarhoş oldu evimi yıkan gözler
Balmısın arımısın dağların karımısın
Sana bir çiçek versem bilmem ki alırmısın
Balmısın arımısın dağların karımısın
Sana bir çiçek versem bilmem ki alırmısın

SÖZ-MÜZİK:MÜCAHİT ÇELİK
Emrah ipek (Erdoğan) Album Neşeliyim 1988 – track 01

                                     



2) DÖN SEVGİLİM!       

Dön sevgilim dön.
Ayrılığına dayanmaz kalbim.
Bu hasret;
Bu çile;
Zaten bir ölüm.
Bir de bu ayrılığa yok tahammülüm.
Sen ümit ışığım.
Hayat önemsiz.
Bu halde bırakıp nasıl gidersin.
Çok sevdi çok.
Elinde değil garip gönlümün.
Bilsem ki olacak senden ölümüm,
Çekinmem canımı sana veririm.
Sen ümit ışığım.
Hayat önemsiz.
Bu halde bırakıp nasıl gidersin.                                                              
Söz/Müzik:Burhan BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Album Neşeliyim 1988 – track 02
           


3) ES DELİ RÜZGAR

Acıma hiç gençliğime
Görünce vur sineme
Yazık deme günah deme
Hiç fark etmez kıy ömrüme
Es deli rüzgar deli deli
Savur yerden yere beni
Zaten doğduğumdan beni
Kim yaşattı sanki beni
Sen vurmasan da
Ben zaten bittim
Dert kar eylemez
Bu gönlüme
Es rüzgar deli deli
Kasırga ol fırtına ol
Dol rüzgar dol bağrıma dol
Yok et beni sen sonum ol
Küle döndür gençliğimi                              
Söz:Gönül ŞEN
Müzik:Burhan BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Album Neşeliyim 1988 – track 03



4)GÜZEL DİYARIM

Diyarbakır beden beden güzel diyarım vay
Dört bir yanı çayır çimen güzel diyarım vay
Sevdalılar aşka düşer güzel diyarım vay
Suyundan bir tas su içer güzel diyarım vay
Eyvanları gölgelidir güzel diyarım vay
Direkleri köşelidir güzel diyarım vay
Kızlar çalar gelin oynar güzel diyarım vay
Düğünleri neşelidir güzel diyarım vay
Gül yüzünde güller açan güzel diyarım vay
Bülbüllerin vatanıdır güzel diyarım vay
Sevdalılar diyarıdır güzel diyarım vay
Kervanların uğrağıdır güzel diyarım vay

SÖZ:HAMZA DEKELİ
MÜZİK:MEHMET ASALAN
Emrah ipek (Erdoğan) Album Neşeliyim 1988 – track 04





5)HADİ SEN GİT İŞİNE

Dağlar bize düz olur mu
Yar gelmezse ne olur
Bin yar gider bin yar gelir
Düşmanlar görür, kör olur
Hadi sen git işine de
Herkes kendi işine
Dağlarımda zulüm var lo
Düşemem yar peşine
Güle baykuş kondurmayın
Küstürüp soldurmayın
Yare birşeyler söyleyin
Kafamı bozdurmayın
Hadi sen git işine de
Herkes kendi işine
Dağlarımda ölüm var lo
Düşemem yar peşine

SÖZ-MÜZİK:AHMET KAYA
Emrah ipek (Erdoğan) Album Neşeliyim 1988 – track 05





6)HAYALDE GÖR

Hep ben koştum peşinden
Birazda sen koşta gör
Sevilmek çok kolaydı
Sevmek neymiş sevde gör
Benim gibi sevdim mi
Aşka kıymet verdim mi
Artık arama beni
Hasretimi çekte gör
Hayalde gör düşte gör
Rüyada serapta gör
Dönmem artık ben sana
Hasretimi çekte gör
Azmı çektirdin bana
Hasret neymiş sende gör
Artık affetmem seni
Suçlusun cezanı gör
Benim gibi sevdim mi
Aşka kıymet verdim mi
Artık arama beni
Hasretimi çekte gör
Hayalde gör düşte gör
Rüyada serapta gör
Dönmem artık ben sana
Hasretimi çekte gör

SÖZ:GÖNÜL ŞENEL
MÜZİK:BURHAN BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Album Neşeliyim 1988 – track 06





7)HAYIRSIZ YARİM

Hayırsız yarim nerden çıktın benim karşıma
Aşkın bütün yükünü yükledin benim başıma
Hayatımı mahfettin bakmadın göz yaşıma
İnsan böylemi yapar hayat arkadaşına
Bilmedin bilmedin büyük aşkımı
Boş yere harcadım göz yaşımı
Sevgi yok sende vefasızsın
Hiç sevgi yokmuş sende yıktın bütün dünyamı
Senin gibi zalime boşa verdim sevdamı
İnanmam artık aşka boşa yandım yıllarca
Çaresiz bu dertleri aşk getirdi başıma
Görmedin görmedin seni seveni
Bilmedin bilmedin kıymet bileni
Sevgi yok sende vefasızsın

SÖZ-MÜZİK:TAHİR PEKER-BURHAN BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Album Neşeliyim 1988 – track 07





8)MELİK AHMET GÜZELİ

Kara kaşın üstüne puşiyi bağlamışsan
Hiç Allah'tan kormisan süzme süsme bakisan
Bakışan hayranım gelişine kurbanım
Melik Ahmet güzeli ben buna dayanamam
Anlamadım bilmiyem içmemişem sarhoşam
Derdiden sallanıyam el zannedi berduşam
Kolunda altın şak şak darıldınsa barışak
Aramızda dağlar var mektup ile konuşak
Bakışan hayranım gelişine kurbanım
Melik Ahmet güzeli ben buna dayanamam
Anlamadım bilmiyem içmemişem sarhoşam
Derdiden sallanıyam el zannedi berduşam

SÖZ-MÜZİK:MEHMET ASLAN

Emrah ipek (Erdoğan) Album Neşeliyim 1988 – track 08





9)NEDENDİR

Bilemedim bahar ile yazımı nedendir
Bağlar gazel dökmüş bilmem nedendir
Kurumuş yaprağı yoktur üzümü nedendir
Dağlar boyun eğmiş bilemem nedendir
Bülbül ağzında lal olmuş diller ah ah nedendir
Güller açmaz oldu bilmem nedendir nedendir vah vah
Başımda ağrılar kulağım çınlar nedendir
Hasretin içimde alevdir yanar nedendir
Gurbetten sılaya uzanır yollar nedendir
Emrah ağlar oldu bilmem nedendir
Bülbül ağzında lal olmuş diller ah ah nedendir
Güller açmaz oldu bilmem nedendir nedendir vah vah

SÖZ-MÜZİK:AŞIK EMRAH
Emrah ipek (Erdoğan) Album Neşeliyim 1988 – track 09

                                     




10) NEŞELİYİM

Neşeliyim neşeliyim
Ben yine bugün
Neşeliyim
Dalgalı dalgalı saçını gördüm
Sevgimden deliye Mecnun’a döndüm
Ben yine bugün neşeliyim
Neşeliyim neşeliyim
Ben yine bugün
Neşeliyim
O gözleri o sözleri
Neşe saçan gülüşleri
Yeniden doğdum
Sevgiyi buldum
Mutluluk doldum                               
Söz-Müzik:Emrah
 Emrah ipek (Erdoğan) Album Neşeliyim 1988 – track 10




11)ODAM KİREÇ TUTMUYOR

Odam kireç tutmuyor
Kumunu katmayınca
Sevda baştan gitmiyor
Sarılıp yatmayınca
Odam kireçtir benim
Yüzüm güleçtir benim
Soyun gir koynuma
Tenim ilaçtır benim
Emrah ipek (Erdoğan) Album Neşeliyim 1988 – track 11






12)SEVERİM SENİ

Elin elime gözün gözüme
Otur dizime seveyim seni
İpek saçına kalem kaşına
Otur karşıma göreyim seni
Bana gelmezsen beni sevmezsen
Bir gün görmesem özlerim seni
İpek saçına kalem kaşına
Otur karşıma göreyim seni

SÖZ-MÜZİK:ALİ GENCEBAY

Emrah ipek (Erdoğan) Album Neşeliyim 1988 – track 12

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر