Translate

جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Arti 2002




Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Arti 2002

1)      Tırlamışım
2)      Kurşun
3)      Uzaktan el salla
4)      Farzetki ben bir yalanım
5)      Kabul
6)      Adına türküler yakacağım
7)      Yürü gidelim
8)      Ağlaya ağlaya
9)      Neredesin sen
10)    Mavişim
11)    Anne
12)    Cemile
13)    Yağmurlar
 


 

Tırlamışım                                                                                          عقلم ضایع شده

Seni seven seni seven                                        کسی که دوستت داره ، کسی که دوستت داره
Seni seven delidir                                                             کسی که دوست داره ، دیوونه است
O hatayı bende yaptım                                                           من هم مرتکب این اشتباه شدم
Her aptal aşık gibi                                                                                مثل هر عاشق احمق
Sonra aydım ya kaybolaydım                          بعدا" به خودم اومدم ، ای کاش که ناپدید می شدم
Peşinde sarhoş gibi                                                                         از پی اون مانند مست ها
Belli ki tırlamışım                                                                         معلومه که عقلم ضایع شده
Kendimi zorlamışım                                                                                  خودمو مجبور کردم
İsmini yeni koydum                                                                          نام جدیدی برات گذاشتم
Uzaktan arakadaşım                                                                               از دور باهات رفیقم

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Arti 2002 -  track 01

 

 Kurşunu

Düşündükçe çılgına dönüyorum
Sana yabancı bir elin dokunuşunu
Hiç bekleme beni teslim olmuyorum
Kendime ayırdım o son kurşunu
Gözlerin bu sevdanın
En kalleş haliydi
Vedasız gideceğin
Her halinden belliydi
Hani ölüm ayırırdı
İkimizi bu sevdadan
Beni inkar edemezsin
Bıraktığım anılardan
Düşündükçe çılgına dönüyorum
Sana yabancı bir elin dokunuşunu
Hiç bekleme beni teslim olmuyorum
Kendime ayırdım o son kurşunu

Söz : Hakkı Yalçın
Müzik : Emrah
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Arti 2002 -  track 02
 

 
 

Uzaktan El Salla

Sen oyunlara çok alışmışsın
Ben senin adamın değilim olamam
Tatlı aleme fazla dalmışsın
Sana ayak uyduramam
Eline düşenin vay haline
Sen o nazları sakla kendine
Bir dokun bin ah işit bu aralar benden
Rahat bırak beni kendi halime
Vallah bittim vallah
Uyutma beni masalla
Yallah güzelim yallah
Uzaktan el salla 

Söz : Zeynep Talu & Feyyaz Kuruş
Müzik: Feyyaz Kuruş
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Arti 2002 -  track 03
 

 
 
 

 فرض کن که من یک دروغم                                                 Farzet kı ben bır yalanım 
کسی که عمرش مثل باد زود گذره                                                   Bır rüzgarlık ömru olan
من مه روی کوهم                                                                   Ben dağlarda bır dumanım
مثل یک هستی نیست شده                                                     Bır varmış bır yokmuş gıbı
فرض کن که من یک دروغم                                                         Farzet kı ben bır yalanım
فراموشم کن مثل یک خواب                                                             Unut benı bır dün gıbı
پخشم کن مثل گرد و غبار                                                               Savur benı bır kul gıbı
مثل فصل خزان مثل عمر یک گل                                                   Güz mevsemı bır gül gıbı
فرض کن که من یک دروغم                                                         Farzet kı ben bır yalanım
نه زیاد عشق ورزیدیم نه به پاش سوختیم                                  Ne çok sevdık nede yandık
یک رویا رو حقیقت فرض کردیم                                                     Bır rüyayı gerçek sandık
هیچ چیزی رو تقسیم نکردیم                                                       Hıç bır şeyı paylaşmadık
فرض کن که من یک دروغم                                                        Farzet kı ben bır yalanım 

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Arti 2002 -  track 04

  

 Kabul                                                                                                               قبول                                                                                                              
Başka düşüm yok ki benim                                                            رؤیای دیگه ای ندارم که من                                                               
Kalp ateşım tek sebebim                                                               ای آتش دلم ، تنها بهانه ام
Kim kimin olsun diye sorarsan                                    مثل اینکه بپرسی کی متعلق به کیست ؟
Ben seninim sen de benim                                         من متعلق به توام ، تو هم متعلق به منی
Aklına gleni yüzüme söyle hadi                           اونچه که در ذهنت هست رو زود باش به من بگو                  
Söylede bilsin herkes                                                                                 بگو تا همه بدونند
Kim akıllı kim deli                                                                    که چه کسی عاقله وکی دیوانه
Anlamadım hangimiz seviyor                                               نفهمیدم که کدوم از ما دوست داره
Hangimiz ziyan ediyor                                                                            کدوممون زیان میکنه
Kabul kabul                                                                                                       قبول ، قبول                                                                                 
Hiç zora gelemem desen kabul                                 اگه بگی به هیچ وجه نمی تونم بیام ، قبول
Emrine esirim ol desen kabul                                              اگه بگی اسیر فرمان من باش،قبول
Say beni kölen yerine                                                          من رو جای غلامت به حساب بیار                                          
Kabul kabul                                                                                                      قبول ، قبول
Karbeyaza kara desen kabul                                                 اگه به برف سفید بگی سیاه،قبول                                  
Buluşmak son bahara desen kabul                                          اگه رسیدن به پاییز روبخوای،قبول                      
Sakla beni en derine                                          فقط منو به عمیق ترین شکلی پیشت حفظ کن                               

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Arti 2002 -  track 05
 

 
 

 Adına Türküler Yakacağım

Geldiğin yollar benim yolum
Gittiğin o gün geldi bak sonum
Çaresiz derdime
Derman bulunmaz
Kimseler yarama
İlaç olamaz
Adına türküler
Yakacağım senin
Ya benim olacaksın
Ya da hiç kimsenin

Söz - Müzik : Fetah Can
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Arti 2002 -  track 06

 

 Yuru gidelim

Gordun mu gonlum uykusuz geceler
Sabah oldu unutuldu
Dilimde dolasan sihirli heceler
Gun oldu unutuldu
Hem aska ara veremiyorsun
Hem yaralarini saramiyorsun
Gelen de ayni giden de ayni
Ne ariyorsun
Adam akilli sevemiyorsun
Fazla zora gelemiyorsun
Yuru gidelim a deli gonlum
Sen aska gelmeden hadi yuru gidelim
Adam akıllı sevemiyorsun
Fazla zora gelemiyorsun
Yuru gidelim a deli gonlum
Yangına dusmeden hadi yuru gidelim

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Arti 2002 -  track 07

 
 
 
 

گریه کنان                                                                                               Ağlaya Ağlaya

گفتند پشت این کوهها فصل بهاره                                               Şu dağların ardı bahar dediler
  رفتم و رفتم اما نرسیدم                                                          Yürüdüm yürüdüm erişemedim 
گفتند هر بنده ای سرنوشتی داره                                               Her kul kaderini yaşar dediler 
رنجهامو با هیچکس نتونستم قسمت کنم                                   Derdimi kimseyle bolüşemedim
همه سختیهای زندگیم رو به تنهایی کشیدم                                   Hep yalnız yaşadım acılarımı 
حسرت یارمنو از خواب بی خواب کرد                                              Yar hasreti boldü uykularımı 
 احساساتم رو برای یک دوست گشودم                                            Bir dosta açıpta duygularımı
گریه کنان نتونستم بفهمونم                                                          Ağlaya ağlaya anlatamadım
چه امیدی هست؟ بیهوده است                                                   Ne ümitler vardı boşa taşıdım
چه رنجها دیدم چه چیزها کشیدم                                           Ne çileler gordüm neler yaşadım 
دائم در سربالایی زندگی بودم دیگه تحمل ندارم                      Hep yokuştu koştum artık usandım 
سرانجام به سرمنزل عشق نرسیدم                                             Aşkın menziline ulaşamadım 

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Arti 2002 – track 08
 

 

 کجایی تو                                                                                              Neredesin Sen

 با چه کسی هستی؟  کجایی تو                                                 Neredesin sen kiminlesin sen
نمی تونی اینطور رهام کنی و بری                                     Beni böyle bırakıpta gidemezsin sen
از حرف دیگران پیروی کردی                                                                       Uydun eller sözüne
و منو تنها رها کردی                                                                               Beni sensiz bıraktın
چه کسانی اغفالت کردن                                                                          Kimler aldattı seni
کدومشون رو باور کردی؟                                                                           Hangisine inandın
فکر می کردم فریب حرفهای                                                                    Boş sözlere aldanıp
بیهوده رو نمی خوری و نمی ری                                                                Gitmezsin sandım
چه کسی می دونه که کجایی                                                                 Kimbilir ki nerdesin
در دست کدامین بیگانه ای                                                                   hangi yaban eldesin
که چطور دلتنگ توام                                                               Seni nasıl seni nasıl özledim
نمی تونی با کس دیگه ای باشی                                                       Olamazsın başkasıyla
نمی تونی با کس دیگه ای بسازی                                                    Yapamazsın başkasıyla
نمی تونی با کس دیگه ای باشی                                                       Olamazsın başkasıyla
نمی تونی با کس دیگه ای بسازی                                                    Yapamazsın başkasıyla
کجایی تو آه  ....                                                                                  Neredesin sen ooh
با چه کسی هستی                                                                                  Kiminlesin sen
نمی تونی روی برگردونی                                                                         Dönemezsin sen
نمی تونی روی برگردونی                                                                         Dönemezsin sen
بیشترتقصیرها پای توست                                                                Kabahatin çoğu sende
 نمی تونی روی برگردونی                                                                         Dönemezsin sen 
 فریب دیگران را خوردی                                                                          uydun eller sözüne
و منو تنها رها کردی                                                                            Beni sensiz bıraktın
چه کسانی اغفالت کردند                                                                      kimler aldattı seni
کدومشون رو باور کردی                                                                        Hangisine inandım
فکر می کردم فریب حرفهای                                                                Boş sözlere aldanıp
 بیهوده رو نمی خوری و نمی ری                                                             gitmezsin sandım
چه کسی می دونه که کجایی                                                             Kimbilir ki nerdesin
در دست کدامین بیگانه ای                                                                hangi yaban eldesin
که چطور دلتنگ توام                                                            Seni nasıl seni nasıl özledim
نمی تونی با کس دیگه ای باشی                                                    Olamazsın başkasıyla
نمی تونی با کس دیگه ای بسازی                                                 Yapamazsın başkasıyla
نمی تونی با کس دیگه ای باشی                                                    Olamazsın başkasıyla
نمی تونی با کس دیگه ای بسازی                                                 Yapamazsın başkasıyla
کجایی تو آه....                                                                                 Neredesin sen ooh
با چه کسی هستی                                                                                Kiminlesin sen

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Arti 2002 – track 09
 

 
 

 Mavişim                                                                                         چشم آبی من

Gönlümü sana serdim                                                             دلم رو برای تو پهن کردم سفرۀ
Uyku tutmuyor beni                                                                                      خوابم نمی بره
İçimde can gibisin                                                                       درونم شبیه یه روح هستی
Yakarım geceleri                                                                         شبها رو به آتش می کشم
Mecnun'dan miras kalan                                                       چیزی که از مجنون به ارث مونده
Bir aşk getirdim sana                                                         یه عشقه که برات به ارمغان آوردم
Gözlerine vuruldum                                                                         عاشق چشمانت شدم
Ne olur anlasana                                                                                 چی میشه درک کن
Dilinde yemin olayım                                                                    سوگندی بر زبانت میشم
Koktuğun tenin olayım                                                                           آوایی معطر میشم
Mahşere dek bırakmam                                                      تا روز قیامت هم رها نخواهم کرد
İzin ver senin olayım                                                                       امر کن تا از آن تو بشم
Senin ki başka mavi                                                                  آبی چشمات آبی متفاوتیه
İnan bana mavişim                                                                       باورم کن چشم آبی من
Vallahi yalan değil                                                                         به خدا این دروغ نیست
Ben bir seni sevmişim                                                                    من عاشقت شده ام...

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Arti 2002 – track 10
 

 


 Anne مادر    


Ne zaman açıldı hayat kapısı
چه موقع در اين حيات به رويم باز شد
Ne zaman çocuktum büyüdüm anne
يه زمانى بچه بودم،ببين مادر من بزرگ شدم
Ben sevgi ararken , sevdim ne çare
وقتى دنبال محبت ميگشتم،غيرازمحبت كردن چاره نديدم(چون از كسى محبت نديدم)
Bilmedin hasrete büründüm anne
بدون اونكه بدونم،خودم رو درآغوش حسرت ديدم مادر

Şimdi ben ömrümün baharındayım
الان من در اوج بهار زندگيم هستم
Suçsuzum bir aşkın günahındayım
بدون گناهم،اما به گناه يك عشق دچارم
Bitmeyen dertlerin girdabındayım
در باتلاق بى پايان دردها گرفتارم
Yılları hep büyle yürüdüm anne
سالهاست كه پيگير اين روندم و دراين مسير قدم ميزنم

O şevkat elini çekme elimden
اون دستهاى گرم وپرمهرت رو از دست من جدانكن(اى مادر)
Sar beni bırakma allah halimden
من رو درآغوشت بگير و فقط به امان خدا رهايم نكن(اى مادر)
Veririm ömrüne kendi ömrümden
حاضرم از عمر خودم به عمرت اضافه كنم(اى مادر)
İstersen yerine ölürüm anne
حتى اگر بخواهى حاضرم به جايت بميرم مادر

Albüm Adı : ar+1
AlbümTarihi:2002
Abüm Sırası:11.şarkı
Artist: Emrah İpek
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Arti 2002 – track 11
 

 
Cemile

Aşkında yüreğim
Talan Cemile
Naz usandırır derler
Yalan Cemile
Bin cefa çektirir
Sevdan Cemile
Of demem,Allah derim
İnan Cemile
Cemile,Cemile,Cemile
Bak işte düştüm eline
İnsaf eyle Cemile
Seni gidi şeytan seni fettan

Söz : Nermin Dize
Müzik : R.S.Tagirovich
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Arti 2002 – track 12
 

 

 Yağmurlar

Sokaklar sakin geceler karabasan
Ellerim titrer kim bu ben kim bu susan
Ne soran var ne bilen sebebim yok
Bana kıyan sevgilim sen gül
Sevdiğim sensin
Vazgeçtim rüyalardan
Beni sevmezsen yağmurları sev
Bulutlar ağlasın sen gül
Güneş doğsun yeniden
Gidiyorum gözüm yaşlı
Hatıran har yüreğimde
Sen sev yağmurları
Yağmurlar yağsın üzerime
Yine yol yol üstüne
Sen sev yağmurları
Yağmurlar yağsın üzerime

Söz : Şebnem Ferah & Sezen Aksu
Müzik : Şebnem Ferah
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Arti 2002 – track 13

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر