Translate

جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Haydi simdi 1993


Haydi Şimdi - 1993

1)      Haydi şimdi
2)      Yüreğimde bir ateş
3)      Ye kürküm
4)      Yaz gazteci
5)      Bizi kimse ayıramaz
6)      Töre
7)      Tik tak
8)      Haram geceler
9)      Zor gelir
10)    Di gel kız gel
11)    Gitme sevgilim
 



1)BİZİ KİMSE AYIRAMAZ                                                 کسی نمی تونه جدامون کنه

Zincirleri kırıp geldik                                                            زنجیرها رو پاره کردیم و اومدیم
Engelleri aşıp geldik                                                         موانع رو پشت سر گذاشتیم و اومدیم
Canı cana katıp sevdik                                              جونمون رو به هم آمیختیم و عشق ورزیدیم
Bir can iki sayılamaz                                                        یک روحی که دوتا شمرده نخواهد شد
Bizi kimse ayıramaz                                                                       کسی نمی تونه جدامون کنه
Sevda dersen sevda bizde                                                       محبت بخوای ، محبت نزد ماست
Yürek dersen yürek bizde                                                               دل بخوای ، دل نزد ماست  
Beraberiz son nefeste                                                                      تا آخرین نفس با هم هستیم
Bir can iki sayılamaz                                                         یک روحی که دوتا شمرده نخواهد شد  
Bizi kimse ayıramaz                                                                        کسی نمی تونه جدامون کنه
Yüreğimiz dilimiz bir                                                                           دل و زبونمون یکی است
Hislerimiz kalbimiz bir                                                                احساساتمون، قلبمون یکی است
Hissederiz görürüz biz                                                                      حس می کنیم و می بینیم ما
Bir can iki sayılamaz                                                          یک روحی که دوتا شمرده نخواهد شد     
Bizi kimse ayıramaz                                                                         کسی نمی تونه جدامون کنه

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Haydi simdi 1993– track 01



 
2)Dİ GEL KIZ GEL!

Gözlerimi göresen.
Yar sen bana gelesen.
Eğer bana gelmezsen.
Sen bir günde ölesen.
Di gel kız gel yanıma.
Kanım kaynar kanına.
Oklamıyam bazıyam.
Ak gerdana yazıyam.
Seni bana verseler.
Dilenmeye razıyam.                              

Söz/Müzik:Anonim
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Haydi simdi 1993 – track 02




  3)GİTME SEVGİLİM                                                                        نرو عشق من

منو با اشک چشمانم رها کرده                                                   Gözümde yaşlarla bırakıp beni
خداحافظی نکن و نرو عشق من                                                   Elveda diyerek gitme sevgilim
با یک عصبانیت لحظه ای همه چیز رو ویران نکن                    Bir anlık öfkeyle yıkma her şeyimi
قبل از رفتن کمی فکر کن جانان من                                        Kalbine sormadan gitme sevgilim
ترانه ها می گریونن و نمی تونی که تسکین بدی                              Ağlatır şarkılar susturamazsın
جدایی خیلی سخته و نمی تونی که بهش عادت کنی                             Zor gelir ayrılık alışamazsın  
فراموش کنی لحظات زنده میشن و نمی تونی که                                Canlanır anılar unutamazsın 
قبل از رفتن کمی فکر کن جانان من                                         Kalbine sormadan gitme sevgilim
روزگار بی وفا خوشبختی نمیاره                                              Mutluluk getirmez vefasız yıllar
فال هایی که گرفتم هم منو تسلی نمی ده                                       Teselli vermez ki baktığım fallar
در کوههای غرور راهی پدید نمیاد                                             Gurur dağlarında aşılmaz yollar
قبل از رفتن کمی فکر کن جانان من                                      Kalbine sormadan gitme sevgilim  

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Haydi simdi 1993 – track 03



 4)HARAM GECELER                                                                           شبهای حرام

Aklım başımda değil ki                                                                       عقلم که از سرم پریده
Sebebini bilmiyorum                                                                             دلیلش رو نمی دونم
Bize nazar değdi inan                                                           باور کن که ما چشم نظر خوردیم
Adım gibi biliyorum                                                                         خیلی خوب اینو می دونم
Yine bana haram geceler                                                                بازهم شبها بر من حرامند
Senin için ağlıyorum                                                                                بخاطر تو می گریم
Yar yine bana haram geceler                                                      یار بازهم شبها بر من حرامند
Senin için ağlıyorum                                                                                بخاطر تو می گریم
Yanıyorum,yanıyorum                                                            دارم می سوزم ، دارم می سوزم
Ah yanıyorum,yanıyorum                                                     آه دارم می سوزم ، دارم می سوزم
Yar yine bana haram geceler                                                    یار! بازهم شبها بر من حرامند
Senin için ağlıyorum                                                                               بخاطر تو می گریم
Hatıralar gözlerimde                                                           درحالی که خاطرات جلوی چشمامه
Dalıp,dalıp gidiyorum                                                  و همینطور پرشاخ و برگ تر میشه میرم
Acımasız dertlerimle                                                                        با دردهای بی رحم خودم
Yapayalnız yaşıyorum                                                                          تک و تنها می سازم
Yar yine başim belalarda                                                           یار! بازهم دچار دردسر هستم
Senin için ağlıyorum                                                                              و بخاطر تو می گریم

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Haydi simdi 1993– track 04




5)HAYDİ ŞİMDİ                                                                                          عجله کن ، الان

Sözlerin vardı onca yollardan bana ulaşan         حرفهایی داری از این همه راههایی که به من رسیده
Özledim sözlerini şimdi gel                                                                        دلتنگ حرفهاتم ، بیا
Gözlerin vardı en buruk anda gönlümü ısıtan چشمانی داری که در پیچیده ترین لحظه باعث دلگرمیم میشه
Özledim gözlerini şimdi gel                                                                        دلتنگ چشمانتم ،بیا
Bekliyorum seni çok özlüyorum                                                     انتظار میکشم ، خیلی دلتنگتم
Sensiz geçmiyor ki hiç günler                                                  بی تو که هیچ روزی سپری نمیشه
İstiyorum seni çok seviyorum                                            آرزوت رو دارم ، خیلی بهت علاقه دارم
Canımsın sen benim artık gel                                                                   تو جان منی ، دیگه بیا
Haydi şimdi gel sensiz olamam ki                                   عجله کن ، الان بیا که نمی تونم بی تو باشم
Haydi şimdi gel yalnız kalamam ki                                    عجله کن ، الان بیا که نمی تونم تنها بمونم
Haydi şimdi gel kollarına al beni                                       عجله کن ، الان بیا و منو در آغوشت بگیر
Şimdi gel ah şimdi gel                                                                                    الان بیا آه الان بیا
Ellerin vardı sımsıcak ellerimi tutan                             دستان پرحرارتی داری که دستهامو می گیری
Özledim ellerini şimdi gel                                                                            دلتنگ دستانتم ، بیا
Yüreğin vardı benim için çarpan deli yüreğin            قلبی داری که به خاطر من می تپه دل دیوانه ات
Özledim aşkını şimdi gel                                                                        دلتنگ عشقتم ، الان بیا

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Haydi simdi 1993– track 05



6)TİK TAK!

Sevgine koyma yasak.
Aşkın bana bir tuzak.
Bu inadı gel bırak.
Geçiyor zamanın bak.
Tak tak tiki tiki tak
Tak tak tiki tiki tak.
Her anı yaşayalım.
Haydi naz etme canım.
Mutluluğa beş kala
Hızlandı yine nabzım.
Tak tak tiki tiki tak.
Tak tak tiki tiki tak.
Ellerin ellerimde.
Gözlerin gözlerimde.
Gel beraber olalım.
Çeyrek saat keyfine.
Ah şu saatler beni.
Deli ediyor deli.
Yelkovanla akrebi.
Alıyor senle beni.

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Haydi simdi 1993– track 06



 7)" Töre "
رسم   

Sevin gönül sevin demem
نميگم خوشحال باش اى دل
Nasıl sevinebilirsin
چطور ميتونى شاد باشى
Yar töreye boyun eğmiş
يار تسليم رسوم شده
Sevinemezsin
نميتونم شاد باشم

Sebret gönül sebret demem
نميتونم و نميگم اى دل صبور باش
Nasıl sabredebilirsin
چطور ميتونم صبر كنم
Yarin ellerin elinde
يارت در دست بيگانگان هست
Sabredemezsin
نميتونى كه صبر كنى

Vazgeç gönül vazgeç demem
نميگم كه دستبردار اى دل دستبردار
Nasıl vazgeçebilirsin
چطور ميتونى دستبردارى
Sonu ölmü olsa bile
اگر عاقبتش مرگ هم باشه
Vazgeçemezsin
نميتونى دستبردارى

Sebret gönül sebret demem
نميتونم و نميگم اى دل صبور باش
Nasıl sabredebilirsin
چطور ميتونم صبر كنم
Yarin ellerin elinde
يارت در دست بيگانگان هست
Sabredemezsin
نميتونى كه صبر كنى

Albüm Adı : Haydi Şimdi
Albüm Tarihi:1993
Albümdeki Sırası:06.şarkı
Artist : Emrah İpek

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Haydi simdi 1993– track 07


8) YAZ GAZETECİ!

Kalemin bıksa da sen sakın bıkma.
Yazmaya devam et yarım kalmasın.
Kırılsın kafesler bütün vazolar.
Çiçekler dalından koparılmasın.
Yaz gazeteci yaz.
Yaz gazeteci yaz.
Bıktım yazı beklemekten.
Yazıverde gelsin şu yaz.
Yetmez mi baharı beklediğimiz.
Senden başka ümit kalmadı inan.
Hasret ateşini söndürmek için.
Birkaç satır yetişir inan.

Söz:Hazma DEKELi
Müzik:Burhan BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Haydi simdi 1993– track 08




9) YE KÜRKÜM YE                                                                                بخور پوستین من

 At binenin,yol gidenin                                                                                  سواره و پیاده   
Töresi bu her düzenin                                                                            قانون هر نظامی اینه
Devir senin,devran senin                                                                           دور،  دور توست
Ye ye ye ye ye kürküm ye                                           بخور بخور ای  پالتو و پوستین من بخور
Ye ye ye ye ye kürküm ye                                            بخور بخور ای  پالتو و پوستین من بخور
Aşk masaldır,ömür rüya                                                     عشق قصه است و عمر مثل رویاست
Aç gözünü kalma yaya                                                                 چشماتو باز کن تا پیاده نمونی
İkram bana değil sana                                                             عزت و احترام برای توست نه من
Ye ye ye ye ye kürküm ye                                              بخور بخور ای  پالتو و پوستین من بخور
Ye ye ye ye ye kürküm ye                                              بخور بخور ای  پالتو و پوستین من بخور
Hiçbir akıl baş edemez                                                                  هیچکس نمی تونه تمومش کنه
Bu gidişine dur diyemez                                                                     و جلوی این جریانو بگیره
Bu fırsat ele geçmez                                                                      این فرصت دیگه دست نمی ده
Ye ye ye ye ye kürküm ye                                               بخور بخور ای  پالتو و پوستین من بخور
Ye ye ye ye ye kürküm ye                                               بخور بخور ای  پالتو و پوستین من بخور

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Haydi simdi 1993– track 09


 


10)YÜREĞİMDE BİR ATEŞ                                                                 در دلم آتشی است

Dur,dur,dur gitme ne olursun                                          بایست ، بایست ، بایست نرو چی میشه   
Yalvarırım dinle beni biraz sevgilim                         التماس میکنم یه کمی به من گوش کن عشق من
Ben seninle yaşadım                                                                                 من با تو زنده شدم   
Seninle huzur bulurum                                                                          با تو به آرامش رسیدم 
Sen yanımda yoksun ya yapayalnızım                                          اگه تو پیشم نباشی تک و تنهام 
Sokaklarda başıboş dolaşıyorum                                                در کوچه ها بی هدف می گردم 
Ellerimde resimler,gözlerimde yaşlar var           در حالی که عکسهات در دستانم ، اشکها در چشمانم
Yüreğimde bir ateş yanıyorum                                              در دلم آتشی است که منو میسوزونه
Dur,dur son ver artık bu gidişe                                بایست ، بایست و دیگه تموش کن این رفتار رو 
Kaybolup gidersin beni çok ararsın                        ترکم می کنی و میری ، خیلی دنبالم خواهی گشت  
Çıkmazlara düşersin                                                                          در مخمصه ها خواهی افتاد 
Bir kalpsizi seversin yanarsın                                       عاشق یه سنگدل خواهی شد و خواهی سوخت

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Haydi simdi 1993– track 10





11)ZOR GELİR!

Lele kurban ben olayım.
Ak göğsünde ben olayım.
Senin yerin sıcak kalsın.
Ah yine giden ben olayım.
Lele kurban zor gelir.
Dağlara giden zor gelir.
Avcı yaralar kekliği.
Ardıma giden zor gelir.
Lele kurban boşa gider.
He söylesen boşa gider.
Çileli ektiğim güller.
Ah emeklerim boşa gider.
Lele kurban gülüverin.
Dönmesemde gülüverin.
Mayın tarlasına düştüm.
Kan kırmızı gülüverin.
Ah lele lelel lele hey.
Sırrım vermez bu dağlar.
Ah koynumda kartal besledim.
Ah geri vermez geri vermez.
Geri vermez bu dağlar ley ley ley.

Söz-Müzik:Ahmet KAYA
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Haydi simdi 1993– track 11


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر