Translate

جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Best Of Emrah 2007



Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Best Of Emrah 2007

1)      Unutabilsem
2)      Seninle ilk defa
3)      Narin Yarim
4)      Dura Dura
5)      Götür Beni Gittiğin Yere
6)      Ayrılamam
7)      Boynu Bükükler
8)      Belalım Benim
9)      Sen Affertsen Ben Affetmem
10)    Sevdim
11)    Yaralı
12)    Ben Yetim
13)    Candan Sevmeli
14)    Acıların Çocuğu

 

 Unutabilsem

Hala hislerimde hala özlemimdesim          
هنوز در احساس من، هنوز در آرزوهای منی  
Sen acı sen tatlı günlerimdesin                          
 تو در روزهای تلخ و شیرین منی    
Unutmak kolay olsa çöktan unuturdum    
  اگه فراموش کردن آسان بود،پیش از اینها فراموش می کردم
Böş vermek kolay olsa Kendimi avuturdum
اگه بی خیال شدن آسان بود خیلی وقت پیش خودمو تسکین می دادم
Faydalar faydasız imkanlar imkansız                                             
 فواید بی فایده ، ممکنها غیر ممکن
Uzayan gecelerde saatler zamansız                                           
 در شبهای طولانی ساعتها بی انتها شده
Ah ne yapsam ne yapsam kurtulabilsem            
  آه هرکاری می کنم هر کاری تا (ازاین وضع) رها شوم
Ne yapsam gönlümü avutabilsem                                                 
 هرکاری می کنم تا به قلبم آرامش بدم
Kendimi unuttum unutuldumda                                              
  خودمو فراموش کردم ، فراموش هم شدم
Bir seni benim gibi unutabilsem                              
  اگه که می تونستم تورو هم مانند خودم فراموش کنم
Hiç olmazsa yılda birgün kavuşabilsem                               
 اگه نه ، لااقل سالی یکبار به وصالت برسم

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Best Of Emrah 2007 – track 01



 





 
 Seninle ilk defa                                                                                       اولین بار با تو                 

Seninle ilk defa                                                                                         اولین بار با تو  

Tattım aşki sevdayi                                                               مزۀ عشق و عاشقی رو چشیدم                          

Senden öğrendim severek yaşamayi                                       از تو آموختم زندگی عاشقانه رو
                                                 
Sen açtin gözlerimi                                                                            تو گشودی چشمانم را
Herşeyi sende gördüm                                                                        همه چیز رو در تو دیدم
Sevmeyi, hasreti , çileyi sende  gördü         دوست داشتن رو ، اشتیاق رو، دشواری رو در تو دیدم
Senden ayrilmak çok zor                                                            جدا شدن از تو خیلی سخته
Öyle bağliyimki sana                                                                        طوری بهت دل بستم که    
Yanlizlik kahreder                                                                          تنهایی منو از بین می بره      
Çile yagar dünyama                                                                   رنج ودرد بر دنیام خواهد بارید
Sen açtin gözlerimi                                                                            تو گشودی چشمانم رو   
Herşeyi sende gördüm                                                                         همه چیز رو در تو دیدم
Sevmeyi, hasreti , çileyi sende  gördüm        دوست داشتن رو ، اشتیاق رو، دشواری رو در تو دیدم

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Best Of Emrah 2007 – track 02
 


 

 

  NARİN YARİM                                                                                             یار ظریفم

Yok ki başka hiç kimsem yok yok yok bana
من هيچ کس ديگری رو ندارم, نيست نيست نيست برای من 
Ne hallerdeyim bir bilsen bir sor sor bana
اگه بدونی تو چه حال و هوایی هستم یه بار بپرس بپرس از من
Seni seviyorum canım desem çok zor zor bana
تو رو دوست دارم اگه بگم جانم هستی خيلی خيلی سخته برام
Neler çektim inanmazsın bir sor sor bana
باور نمیکنی چه ها کشیدم یه بار بپرس بپرس از من             
Yapma ne olur kızarsam son olur                 
چی میشه آزارم نده چون اگه عصبانی شم همه چی تموم میشه
İkimize bu dünya İnan ki dar olur               
باور کن که این دنیا واسه هر دومون کوچک میشه تنگ میشه
Yok ki başka hiç kimsem yok yok yok bana              
من هیچ کس دیگری رو ندارم, من ندارم ندارم ندارم
Ne hallerdeyim bir bilsen bir sor sor bana    
اگه بدونی تو چه حال و هوایی هستم یه بار بپرس بپرس از من
Nerelere kaçsam elinden aşka merhem olmaz ki         
از دستت هر کجا فرار کنم واسه عشق که مرحم (درمان) نمیشه
Şu benim deli gönlüm senden ayrılamaz ki                              
 این دله دیوونه من از تو که جدا نمیشه
Sonuna da bakmam aldırmam başka çarem olmaz ki   
به سر انجامش نگاه نمی کنم و به دل نمی گیرم چاره دیگه ای که ندارم
Şu benim deli gönlüm senden ayrılamaz ki
این دله دیوونه من از تو که جدا نمیشه                         
Rin narin,narin yarim                                                                                                    یار ظریفم ,ظاریفم
Suya düştü hayalim                                                                                                  
خيالاتم همه بر آب شد
Ne olacak şimdi halim                                                                                 
  حالا دیگه چه حالی خواهم شد
Rin narin,narin yarim                                                                                                     
 یار ظریفم ,ظریفم

Şair : Emrah İpek
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Best Of Emrah 2007 - track  03
 

 
 
 

 DURA  DURA!

Kaçma benden bu kadar, nereye kadar.
Hasret seni yakalar, beni yaralar ah.
Bi tutsam elinden oh.
Gitsem sonuna kadar.
Senden başka kimim var, bak her şeyim var.
Sorma sevdan ne kadar nereye kadar ah.
Bi gelsen ardımdan oh,
Gitsek ölümüne kadar.
Yanıyorum ya habibi, bana senden fayda yok.
Yolla şu tabibi, yüreğimde dermen yok.
Birgör şu halimi, bana aşktan hayır yok.
Yolla şu katibi, gözlerimde ferman yok.
Dura dura koşmaya ellere kaçmaya.
Halim kalmadı ah! Sensiz yaşamaya.
Yanıyorum ya habibi, bana senden fayda yok.
Yolla şu tabibi yüreğimde derman yok.                                            

Söz:Aşkın TUNA
Müzik:Feyyaz KURUŞ
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Best Of Emrah 2007 – track 04
 

 
 

 Götür Beni Gittiğin Yere                                                     ببر منو به اونجايي که رفتي
Bu aşk böyle bitemez                                                       اين عشق نبايد اينطور به پايان برسه
Bırakma , terk etme beni                                                                   منرو ولم نکن ترکم نکن
Atma beni ölümlere                                                                    منو به وضعيت مرده ها نینداز
Atma beni zulümlere                                                                              منو به ظلمات نينداز    
Götür beni gittiğin yere                                                                 ببر منو به اونجايي که رفتي  
Sensiz ben nefes alamam                                      بدون تو نفس کشيدن براي من ممکن نيست
Buralarda hiç duramam                                                       اينجا موندن براي من ممکن نيست
Tek başına yalnız kalamam                                                 موندن من بدون توامکان پذير نيست 
Senin kokunu özlerim                                                          در حسرت استشمام بويت هستم
Hep yollarını gözlerim                                                         همیشه چشم به راهت خواهم بود
Götür beni gittiğin yere                                                                 ببر منو به اونجايي که رفتي
Aşkındır beni yaşatan                                                    عشق تو هست كه مرا زنده نگه داشته
Beni hayata bağlayan                                                                     منو به زندگي اميدوار کرده
Atma beni ölümlere                                                                    منو به وضعيت مرده ها نینداز   
Atma beni zulümlere                                                                              منو به ظلمات نينداز
Götür beni gittiğin yere                                                                 ببر منو به اونجايي که رفتي

Artist : Emrah İpek
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Best Of Emrah 2007 –track 05
 

 
 
 

  Ayrılamam                                                                                  نمی تونم جداشم

Ayrılamam ayrılamam                                                   نمی تونم جداشم، نمی تونم که جداشم
Sensizliğe Katlanamam                                                       بدون تو بودن رو نمی تونم تحمل کنم
Yaşayamam yaşayamam                                      نمی تونم زندگی کنم، نمی تونم که زندگی کنم
Sen olmasan yaşayamam                                                        اگه نباشی نمی تونم زندگی کنم
Yokluğun ıçimde bir ateş gibi                                                 نبودت مثل آتشی در وجودم هست
Tutuşmuş bedenim yaniyor sanki                                            که گویی بدنم رو داره می سوزونه
Neolur terk etme seven kalbimi                                             چی میشه دل عاشقم رو ترک نکن
Gidersen sevgilim yaşayamam                                     اگه بری محبوبم،نمی تونم که زندگی کنم
Ayrılamam ayrılamam                                                 نمی تونم جداشم، نمی تونم که جداشم
Sensizliğe Katlanamam allah                                   بدون تو بودن رو نمی تونم تحمل کنم ...خدایا
Yaşayamam yaşayamam                                     نمی تونم زندگی کنم، نمی تونم که زندگی کنم
Sen olmasan yaşayamam                                                       اگه نباشی نمی تونم زندگی کنم
Nekadar bağlandim sen biliyorsun                                          می دونی که چقدر بهت دل بستم
Neden bu sevdayi bitiyorsun                                                   از چه به این عشق خاتمه میدی؟
Kalbinden beni sök at diyorsun                                              ميگی منو از دلت بکن و بنداز بيرون
Canimin canisin ayrilamam                                            تو جان جانان منی نمی تونم که جداشم
Ayrılamam ayrılamam                                                  نمی تونم جداشم، نمی تونم که جداشم
Sensizliğe Katlanamam allah                                   بدون تو بودن رو نمی تونم تحمل کنم ...خدایا
Yaşayamam yaşayamam                                     نمی تونم زندگی کنم، نمی تونم که زندگی کنم
Sen olmasan yaşayamam                                                       اگه نباشی نمی تونم زندگی کنم

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Best Of Emrah 2007 –track 06

 
 
 

 BOYNU BÜKÜKLER

Boynu bükükler
Kimsesiz,çaresiz garip yetimler
Mutluluk nedir bilmezler
Hep ağlarlar hiç gülmezler
Nedense hiç sevilmezler
Boynu bükükler garip yetimler
Talihsizdir,kadersizdir
Hem zavallı hem yetimdir
Boynu bükükler,boynu bükükler
Anasız babasız garip yetimler
Kader kurbanları boynu bükükler
Terk etmiş hep sevenleri
Yok olmuş hep hevesleri
Dertle dolmuş yürekleri
Boynu bükükler,garip yetimler                                            

Söz/Müzik:Uğur BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Best Of Emrah 2007 - track 07
 

 
 
 

Belalım Benim                                                                                    درد كشيدۀ من                                                 
Yoluna çıkmaya cesaretim yok                                  شهامت قرارگیری بر سر راهت رو ندارم
Her halin yolundan döndürür beni                                هر حالتت من رو از راهت بر میگردونه
Şöyle bir bakmaya cesaretim yok                                      شهامت نگاه کردن به تو رو ندارم               
Rüzgarin alevsız söndürür beni          نسیمی که از جانب تو می وزد آتش منو خاموش میکنه            
Nasıl etsem bir yolumu bulamıyorum                  هر چه می کنم نمی تونم راهم رو پیدا کنم
Seni bir başkasindan soramiyorum                     نمي تونم سراغت رو از كس ديگه اي بگيرم
Ne yapsam içimden atamiyorum                هر کاری می کنم نمی تونم تو رو از درونم دور کنم      
Aşkin hasretinle öldürür beni                                         حسرت عشقت داره منو می کشه                                  
Belalım benim belalım benim                                              درد كشيدۀ من ، رنج ديدۀ من 
 Ah bu gönlüme helalim benim                                             آه اي  تنها محرم اين دل من
Kurtulamam derdimden günahlarindan          نمی تونم از این درد و عصیانت رهایی پیدا کنم
Günahlari boynuma vebalim benim                                         تمام گناهش وبال گردن من
Çaresız kalmişim çıkar yolum yok                                         بی علاج موندم رهایی ندارم
Sensız yaşamaya hiç umudum yok                            بدون تو هیچ امیدی برای زندگی ندارم
Derdine düşmüşüm dertsız günüm yok           به دردش دچار شدم و یه روز بی دردهم ندارم
Hasret uzağindan öldürür beni                            حسرت و دوريت داره من رو از بین می بره             
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Best Of Emrah 2007 – track 08
 



 Sen affetsen ben affetmem                                   اگر تو ببخشى من هرگز نميبخشم

Tanrım kötü kullarını                                                                                خدايا بندگان بد را
Sen affetsen ben affetmem                                                       اگر تو ببخشى من نميبخشم
Bütün zalim olanları                                                               همه كسانى كه ظالم هستند را
Sen affetsen ben affetmem                                                        اگر تو ببخشى من نميبخشم
Sen Tanrısın affedersin                                                                        تو خدايى و ميبخشى
Bağışlarsın kulum dersin                                          از گناهانشان ميگذرى چون بنده تو هستند                       
Neler çektim sen bilirsin                                                             تو ميدانى من چه ها كشيدم
Sen affetsen ben affetmem                                                        اگر تو ببخشى من نميبخشم      
Bütün zalim olanları                                                               همه كسانى كه ظالم هستند را
Sen affetsen ben affetmem                                                       اگر تو ببخشى من نميبخشم
Ağlatıpta gülenleri                                              كسانى كه از ناراحتى مردم خوشحال ميشوند
Terk edipte gidnleri                                                                     آنهايى كه ميگذارند و ميروند
Sevilip sevmeyenleri                         كسانى كه دوستشان دارند ولى آنها كسى را دوست ندارند
Sen affetsen ben affetmem                                                        اگر تو ببخشى من نميبخشم
Ümidimi kıranları                                                                     كسانى كه اميد را از من گرفتند
Bu dünyayı yakanları                                                       آنهايى كه اين دنيا رو به آتش ميكشند
Dar günde bırakanları                                                   آنهايى كه انسان را در تنگنا قرار ميدهند
Sen affetsen ben affetmem                                                        اگر تو ببخشى من نميبخشم
Bütün zalim olanları                                                               همه كسانى كه ظالم هستند را
Sen affetsen ben affetmem                                                       اگر تو ببخشى من نميبخشم

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Best Of Emrah 2007 – tarck 09 

 
 
 

 SEVDİM

Sevdim sevdim Allah
Ben sevdim aşık oldum
Derdi kederi buldum
Vallahi tutsak oldum
Sevdim yandım Allah
Sevdim sevdim Allah
Sevdim diye aşk yerine
Derdi kederi buldum
Oh olsun
İstemeden bu başıma
Büyük belayı sardım
Suç sende
Bilseydim sevmezdim
Aşkı bilmeyen yarim
Çok sevdim suçlu benim
Size yemin ederim
Artık aşk yok sevmek yok
Sevdim yandım Allah
Sevdim sevdim Allah
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Best Of Emrah 2007 – track 10

 
 
 

 YARALI زخمی                                                                              

Yeter ya reb yeter                                                                                   کافیه خدایا کافیه 
Bitsin bu hasret                                                                                       تمومشه این آرزو  
 Umit yollarinin hepsi kapali                                                     درهای امید همگی بسته اند     
 Kimsesiz yalnizim                                                                                 بی کس و تنهایم
Tükendım ben artık                                                                            از پا افتادم من دیگه
 Hep böyle dertlıyım                                                                           دائم اینطور دردمندم
 Hep böyle yaralı                                                                                  دائم اینطور زخمی                                                                                        
 Yaralı yaralı                                                                                           زخمی ، زخمی
 Şu gönlüm yaralı                                                                             این دلم زخمی است   
 Benimki kahrolmak ، yaşamak değil ki                                قسمت من شکسته ، نه زندگی
 Her feryat bin darbe ، ağlamak nedir kiهر فریاد مثل هزار ضربه است ، گریه چیست در برابرش        
 Bu nasıl çıledır ، çekılır değıl ki                                          این چطور رنجیه که تحمل ناپذیره
 Çılgınır dururum hep böyle yaralı                                        دائما" از این درد از کوره در میرم             
 Yaşarken yanmişim                                                                 در جریان زندگی سوخته ام     
Cehennem nedir ki                                                                          جهنم که چیزی نیست  
 Bağrımda bir ateş                                                                          در وجودم آتشی است
Yüreğım yaralı                                                                                       دلم زخمی است         
  Yaralı yaralı                                                                                           زخمی ، زخمی   
 Şu gönlüm yaralı                                                                              این دلم زخمی است
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Best Of Emrah 2007 – track 11
 

 
 

 BEN YETİM

Ben yetim ben yetim
Sen öksüz sen öksüz
Binmişsin binmişsin
Aşk atına
Yavaş git yavaş git
Ben Yetim
Ağlama
Gel ağlama
Zamana zamana
Bel bağlama
Gün gelir
Buda geçer
Aç gözünü aç gözünü
Ağlama
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Best Of Emrah 2007 – track 12
 

 
 
 

 CANDAN SEVMELİ

Bırak düşünmeyi bırak korkuyu
İçinden söküp at kötü duyguyu
Aşk bir günlük değil
Bir ömür boyu
Sevecekse insan candan sevmeli
Daldan dala konup gönül eğlenmez
Bir sevgili yeter başka istemez
Aşkı bilmeyenden şefkat beklenmez
Sevecekse insan candan sevmeli
Bir insan severse bir defa sever
Neyi var neyi yok önüne serer
Bir gönülde iki aşk olmaz derler
Sevecekse insan candan sevmeli

Söz:Yılmaz TATLISES
Müzik:Burhan BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Best Of Emrah 2007 – track 13
 

 
 
 
 

 ACILARIN ÇOCUĞU

Yıllar yılı dert yolunda
Ne ilk ne de sonuncuyum
Kahrediyor hayat beni
Acıların çocuğuyum
Söylemiyor kimse derman
Öyle zor ki mutlu olmak
Yüreğimde büyük ferman
Acıların çocuğuyum
Ben acılar çocuğuyum
Sevdalardan darbe yedim
Şu gönlüme sevme dedim
Ömrü yare kul eyledim
Acıların çocuğuyum
Çekip gitti sevilenler
Gariplerdir yenilenler
Dünya sizin sevmeyenler
Acıların çocuğuyum
Ben acılar çocuğuyum                                           
                    
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Best Of Emrah 2007 -track 14

۱ نظر: