Translate

جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Selam Sevdiklerime 1988





Selam Sevdiklerime – 1988


1.    Ağlama
2.    Canım can çekişmede
3.    Canım can çekişmede (Inst)
4.    Ekin ekilen yere
5.    Gadan canıma
6.    Geçmiyor günler
7.    Gelmişsin 15 yaşına
8.    Maşallah
9.    Sefiller
10.  Selam sevdiklerime
11.  Sen sev bende seveyim
12.  Sevdalıyım
13.  Yıkılmak yok öyle


                                 

1) AĞLAMA

Bu hayat hep keder hep dert değil ki
Ağlamak dertlere çare değil ki
Gün gelip bitecek dertler nedir ki
Kahretme bu kadar yıkma kendini
Ağlama ağlama sus ağlama
Gün gelir değişir bu kara yazın
Gün gelir bahara çıkar yolların
Fazlası varmı ki mutlu kulların
Dertlere çaremi bu gözyaşların
Ağlama ağlama sus ağlama
Söz:Şakir ASKAN
Müzik:Burhan BAYAR      
Emrah ipek (Erdoğan) album Selam Sevdiklerime 1988 –track 01





2) CANIM CAN ÇEKİŞMEDE (Inst)

Oyun yaren cümbüş nerde gönlüm orada
Canım can çekişmede canım canım
Düğün bayram seyran nerde gönlüm orada
Canım can çekişmede canım canım
Yere göğe saza söze sığmazdı gönlüm
Canım can çekişmede canım canım
Düşe kalka gide gele tozlu yollarda
Canım can çekişmede canım canım
Sağımla istesem dağı delerdim
Gece gündüz demeden demi döverdim
Önceden gümüş idim yeni göğe erdim
Canım can çekişmede canım canım                               
Söz:Ahmet ÇUHACI
Müzik:Şehabettin GENÇ
Emrah ipek (Erdoğan) album Selam Sevdiklerime 1988 –track 02





3) CANIM CAN ÇEKİŞMEDE

Oyun yaren cümbüş nerde gönlüm orada
Canım can çekişmede canım canım
Düğün bayram seyran nerde gönlüm orada
Canım can çekişmede canım canım
Yere göğe saza söze sığmazdı gönlüm
Canım can çekişmede canım canım
Düşe kalka gide gele tozlu yollarda
Canım can çekişmede canım canım
Sağımla istesem dağı delerdim
Gece gündüz demeden demi döverdim
Önceden gümüş idim yeni göğe erdim
Canım can çekişmede canım canım                              
Söz:Ahmet ÇUHACI
Müzik:Şehabettin GENÇ
Emrah ipek (Erdoğan) album Selam Sevdiklerime 1988 –track 03





4)TOMBUL BİLEKLİ GELİN

Ekin ekilen yere sapı bükülen yere
Can kurban canım hayran da kakül dökülen yere
Aman değin bir gelin suyun yolları serin
Gördüm ayağı yalın da tonbul bilekli gelin
Süpürgesi yoncadan gayet beli inceden
Ben seni sakınırım da yerdeki karınca dan
Aman değin bir gelin suyun yolları serin
Gördüm ayağı yalın da tonbul bilekli gelin
Gökte beyaz yıldızlar damda çalınır sazlar
Ekin ayları geldi de türkü söylüyor kızlar
Aman değin bir gelin suyun yolları serin
Gördüm ayağı yalın da tonbul bilekli gelin
Emrah ipek (Erdoğan) album Selam Sevdiklerime 1988 –track 04






5)GADAN CANIMA

Sevdim de dilke düştüm gel yanıma
Aşka nafile düştüm gadan canıma
Görsen tanıyamazsın gel yanıma
Tanınmaz hale düştüm gadan canıma
Aman diley yar

Yandım aşkın közünden gel yanıma
Yaralandım sözünden gadan canıma
Gönlüm belaya düştü gel yanıma
Bir leylanın yüzünden gadan canıma
Amna diley yar
Emrah ipek (Erdoğan) album Selam Sevdiklerime 1988 –track 05







6) GEÇMİYOR GÜNLER

Burada çiçekler açmıyor
Kuşlar süzülüp uçmuyor
Yıldızlar ışık saçmıyor
Geçmiyor günler geçmiyor
Avluda volta alırım
Kâh düşünür otururum
Türlü hayaller  görürüm
Geçmiyor günler geçmiyor
Dışarıda mevsim baharmış
Gezip dolaşanlar varmış
Günler su gibi akarmış
Geçmiyor günler geçmiyor
Gönülde eski sevdalar
Gözümde dereler bağlar
Aynada hayalin ağlar
Geçmiyor günler geçmiyor
Yanımda yatar yabancı
Her söz zehir gibi acı
Bütün dertlerin her gücün
Geçmiyor günler geçmiyor                             
Emrah ipek (Erdoğan) album Selam Sevdiklerime 1988 –track 06


7)Gelmişsin 15 yaşına
Sürmeler çekmiş gözüne
Hayranım güzel yüzüne
Ben seni sevdim seveli
Uyku girmiyor gözüme
Gelmişsin 15 yaşına
Zulüfler düşmüş kaşına
Seni alıp kaçacagım
Baban düşsede peşime
Çoşkun sel gibi taşarım
Yüce dağları aşarım
Sen ellerin olur isen
Dünyada nasıl yaşarım
Gelmişsin 15 yaşına
Zulüfler düşmüş kaşına
Seni alıp kaçacagım
Baban düşsede peşime
Emrah ipek (Erdoğan) album Selam Sevdiklerime 1988 –track 07





8)MAŞALLAH

İpek gibi tenine yanaktaki benine
O ceylan gözlerine o şirin sözlerine
Maşallah maşallah
Öyle hoş ki her halin dert değilki hiç derdin
Kimseye nasip olmaz o gül yüzün gözlerin
Maşallah maşallah
Kız maşallah maşallah nazar değmez inşallah
Maşallah maşallah
Gülününe yazına dudaktaki yazına
Can yakan bakışına o tatlı duruşuna
Maşallah maşalah
Her sözün neşe dolu tek sensin aşkın yolu
Herşeyinle güzelsin Tanrı'nın şanslı kulu
Maşallah maşallah
Kız maşallah maşallah nazar değmez inşallah
Emrah ipek (Erdoğan) album Selam Sevdiklerime 1988 –track 08






9) SEFİLLER         

Sığınmışlar bir köşeye
Hepsi muhtaç sevgiye
Kurtar tanrım diye diye
Yalvarır durur sefiller
Sefiller sefiller
Garipler,umutsuz kalanlar
Hep garip olanlar
Bitecek bir gün bu dertler
Sabredin biraz sefiller
Umutlara kucak açan
Okullar açan sınıflar açan
Her dert başka yara açar
Gülmeye hasret sefiller
Gecesi bir gündüzü bir
Garipdir elinden ne gelir
Yarını Allah bilir
Sabredin biraz sefiller
Utanacak duran eller
Kesilecek gelen dertler
İyi kullar çile çeker
Sabredin biraz sefiller
Söz:İbrahim ÜNSU-Gönül ŞEN

Müzik:Burhan BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) album Selam Sevdiklerime 1988 –track 09   



 
10) SELAM SEVDİKLERİME

Veda, veda tüm dertlerim
Selam,selam ümitlerime
Yeni bir hayat başlıyor artık
Selam hayallerime
Selam özlemlerime
İstediklerim oluyor artık
Bütün maziyi unutacağım
Yeni bir hayata başlayacağım
Ümitlerimi koruyacağım
Hayallerime kavuşacağım
Selam hasretlerime
Selam sevdiklerime
Yeni bir hayat başlıyor artık
Veda,veda sorunlarıma
Selam, selam yarınlarıma
Yeni bir güneş doğuyor artık
Selam gecelerime
Selam gündüzlerime
Kötü günlerim bitiyor artık
Şimdi geriye bakmayacağım
Bambaşka bir hayat yaşayacağım
Ümitlerime sarılacağım
Mutluluklara kavuşacağım
Değişecek artık benim hayatım
Söz verdim kendime unutacağım
Selam sevdiklerime
Selam ümitlerime
Yeni bir hayat başlıyor artık
Selam özlemlerime,Selam hasretlerime
İstediklerim oluyor artık
Söz-Müzik:Burhan BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) album Selam Sevdiklerime 1988 –track 10




11( SEN SEV BENDE SEVEYİM                             تو دوست بدار تا منم دوست داشته باشم
                                        
Sevmesini bilmiyorsan                                            (اگه دوست داشتن رو نمی فهمی(درک نمیکنی
Aşka kıymet vermiyorsan                                                                اگه به عشق ارزش نمیدی
Benim suçum ne?                                                                                            گناه من چیه؟
Karşılıksız seveceksem                                                       اگه قراره بی توقع دوست داشته باشم
Söyle derdin ne ?                                                                                         بگو دردت چیه؟
Sen sev bende seveyim                                                   تو دوست بدار تا منم دوست داشته باشم
Uğrunda can vereyim                                                                   در راهت جانم رو فدا می کنم
Sen sev bende seveyim                                                   تو دوست بدار تا منم دوست داشته باشم
Uğrunda öl de öleyim                                                                    در راهت بگو بمیر , میمیرم
Sen sev bende seveyim                                                   تو دوست بدار تا منم دوست داشته باشم
Uğrunda can vereyim                                                                   در راهت جانم رو فدا می کنم
Sen sev bende seveyim                                                  تو دوست بدار تا منم دوست داشته باشم
Senin için öleyim                                                                                    به خاطر تو میمیرم
Karşılıksız sevgi olmaz                                                                 دوست داشتن بی توقع نمیشه
Ayrılığa can dayanmaz                                                                   جانم به جدایی طاقت نمیاره
Nasıl seveyim ?                                                                             چطور دوست داشته باشم؟
Belki beni seveceksin                                                                شاید مرا دوست خواهی داشت
Belki çekip gideceksin                                                                           شاید هم خواهی رفت
Nerden bileyim                                                                                                  از کجا بدانم
Emrah ipek (Erdoğan) album Selam Sevdiklerime 1988 –track 11





12)SEVDALIYIM

Hele bakın bu kıza pamuk eller kınalı
Görünce aşık oldum sevdalıyım sevdalı
Bir baktım aşık oldum görünce aşık oldum
Sevdalıyım devdalı

Has bahçemin gülüdür
Saçlar bele dökülür
Öyle tare ölünür öyle kıza ölünür
Sevdalıyım sevdalı

Kaşlar kara sürmeli
Güler inci dişleri
Zarif incedir beli
Sevdalıyım sevdalı

Has bahçemin gülüdür
Saçlar bele dökülür
Öyle tare ölünür öyle kıza ölünür
Sevdalıyım sevdalı
Emrah ipek (Erdoğan) album Selam Sevdiklerime 1988 –track 12





13) YIKILMAK YOK ÖYLE

Ümitler insanın tesellisidir.
Kederler bizlere hep birer derstir.
Bükmüşsün boynunu bu halin nedir.
Yıkılmak yok öyle hemen arkadaş
Gün doğmadan neler doğar bilinmez
Hayata sevgiye hemen küsülmez
Kaybetmeden kıymet elbet bilinmez
Yıkılmak yok öyle hemen arkadaş
Pes etmek yok öyle hemen arkadaş
Güneşde kaç kere doğup batıyor
Bazen kara bulut ufku sarıyor
Yaşantımız bazen dertle doluyor
Yıkılmak ok öyle hemen arkadaş
Söz:Turgut Taşçeşme
Müzik:Uğur BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) album Selam Sevdiklerime 1988 –track 13


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر