Translate

جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

Emrah ipek (Erdoğan) album GÜLOM 1984


Gülom - 1984















1.    Gülom
2.    Yürü Kervanlarim
3.    Yanmissin Arkadas  
4.    Giden Gidene
5.    Acimaz Yaran Bile
6.    Seninde Yüzün Gülmesin
7.    Burak olur gecelarei gurbetin
8.    Gitti Canimin Canani
9.     Düşen bilir
10.   Yara Bende
11.   Köse Basi Beklerim
12.   Bize Hizmali derler
13.    Aglama Gelin
14.   Diyarbekir şad akar




1) GÜLOM

Uzun Havası:

Bu gün ayrılığın günü                                                                            این روز روز جدایی
Ay aman bu gün ayrılığın günü                                                    ای امان این روز روز جدایی
Ay aman ay aman gitme gülom gitme                                                    ای امان نرو گلم نرو
Ah ben gülomsuz ne yaparım                                                 من بدون گلم چطوری زنده بمونم
Ah amman ah amman ben gülomsuz ne yaparım  آه امان آه امان من بدونه گلم چطوری زنده بمونم 
Ay amman ben sensiz nasıl,nasıl yaşarım                ای امان من من بدون تو چطور ، چطور بمونم
Gülom beni terk edecek                                                              گلم من رو ترک خواهد کرد
Hasretiyle öldürecek                                                               با حسرتش من رو خواهد کشت
Ben gülomdan ayrılırsam                                                                       من اگه از گلم جدا شم
Kim kalbimi güldürecek                                                                  چه کسی قلبم رو میخندونه
Hele gülom oy oy gülom                                                                                 ای گلم ای گلم
Küçücüksün sen toy gülom                                                            گلم تو کوچک و خام هستی
Hasretinden ölüyorum                                                                        از حسرتت دارم میمیرم
Gel beni kabre koy gülom                                                               بیا من رو تو قبر بزار گلم
Gülom gitti yetim kaldım                                                                           گلم رفت یتیم موندم
Hasretinden bittim kaldım                                                                   با حسرتش از بین رفتم
Tabib doktor neylesin                                                                     طبیب و دکتر چه میخواهند
Ben bu derdi ondan aldım                                                              من این درد رو از اون دارم

Emrah ipek (Erdoğan) album GÜLOM 1984– track 01


2) YÜRÜ KERVANLARIM

Yürü kervanlarım yürü
Dertlerimi yükünü taşımaya
Kölemi geldim dünya ya
Bu zulümler hepmi bana

Çekemez oldum Allah'ım
Gönül dergahım dert doldu
Gidemez oldum Allah'ım

Bu dünya ya gelen bilmez
Yaşayanlar neden gülmez
Derdim eklenir eksilmez
Yaşamak bu mu Allah'ım

Çekemez oldum Allah'ım
Gönül dergahım dert doldu
Gidemez oldum Allah'ım
Emrah ipek (Erdoğan) album GÜLOM 1984– track 02





3)YANMIŞSIN ARKADAŞ

Hergün meyhaneye yolun düşüyorsa
İçtiğin kadehler sana yetmiyorsa
Yaş dolu gözlerin bir dost arıyorsa
Sende benim gibi Yanmışsın arkadaş

Vefasız birine gönül bağlamışsan
Birgün sever diye hayal kuruyorsan
Bu aşkın uğruna uğruna ömrüm harcıyorsan
Sende benim gibi yanmışsın arkadaş

Yanmışsın arkadaş vefasız birine gönül bağlayarak
Sende benim gibi onlar gibi yanmışsın arkadaş..

Emrah ipek (Erdoğan) album GÜLOM 1984– track 03






4) GİDEN GİDENE

Ümitsiz her günüm yıl oldu bana
Aldığım her nefes dert oldu bana
Can verdiğim dostlar el oldu bana
Beni terkedipte giden gidene

Sevgiyi heryerde aradım durdum
Mutluluk beklerken gözyaşı buldum
En acı dertlere ben hedef oldum
Sonunda dertlere ben hedef oldum
Beni terkedipte giden gidene
Beni yerden yere vuran vurana

Bir bir kayboldu hep güzel günlerim
Gel desem gelmezki geçen günlerim
sırt çevirdi bana tüm sevdiklerim
Beni terkedipte giden gidene
Beni yerden yere vuran vuarana

Emrah ipek (Erdoğan) album GÜLOM 1984– track 04





5) ACIMAZ YARADAN BİLE

Gelen vurur giden vurur
İnsan oğlu garip olur
Dertler gelir beni b ulur
Acımaz yaradan bile

Ümitler arzuları yakar
Ömrümüzü çalar zaman
Azraildir canı alan
Acımaz yaradan bile
Sevip sevilmese insan
Kör olsun der bahtı yazan

Erken ağaran saçları
Mahsun bakar bakışları
Ağlatan haykırışlkarı
Işıtmez yaradan bile

Ümitler arzuları yakar
Ömrümüzü çalar zaman
Azraildir canı alan
Acımaz yaradan bile
Sevip sevilmese insan
Kör olsun der bahtı yazan

 Emrah ipek (Erdoğan) album GÜLOM 1984– track 05





6) SENİNDE YÜZÜN GÜLMESİN

Bırakıpta gittin beni
Terkettin seni seveni
Bir kötüye sattın beni
Senindse yüzün gülmesin

Aklımı başımdan aldın
Beni dertlere sen saldın
Güldürmedin hep ağlattın
Seninde yüzün gülmesin

Hersözünbe inanmıştım
Beni seviyor sanmıştım
Beni kahreden bu aşka
Meğerse ben aldanmışım

Aklımı başımdan aldın
Beni dertlere sen saldın
Güldürmedin hep ağlattın
Seninde yüzün gülmesin

Emrah ipek (Erdoğan) album GÜLOM 1984– track 06






8) GİTTİ CANIMIN CANANI

Gitti canımın cananı
Beni bıraktı yaralı
Ben bu derten ölür isem
O yar yazsın fermanımı

Ayle canım vay le canım oy canım

Doktor gelse tabib gelse
Şifa bulunmaz derdime
Ben bu derten ölür isem

Ayle canım vay le canım oy canım



Emrah ipek (Erdoğan) album GÜLOM 1984– track 08







9) Düşen bilir

Kara sevdanın gözü kör
Düşen bilir düşen bilir
Aşkın ateş kalbimde kor
Düşen bilir düşen bilir

Emrah'ın kalbini kırdın
Aşkımıza zehir kattın
Aşkımıza mezar eştin
Düşen bilir Allah düşen bilir


Emrah ipek (Erdoğan) Album Ağam Ağam 1983 –track 09






10) YARA BENDE

Ah aman aman
Yara benden yara benden
Ok senden yara benden
Yolcu yoluna kurban
Selam söyle yara benden
Ah aman aman bir taneydi gitti canan

Ah aman aman
Ahu gözler ahu gözler
Yolum arar ahu gözler
Yıkmaz beni dağlar taşllar
Yıktı beni ahu gözler
Ah aman aman bir taneydi gitti canan


Emrah ipek (Erdoğan) album GÜLOM 1984– track 10






12) BİZE HIZMALI DERLER

Bu dere derin dere
Gölgesi serin dere
Su serptim çarkdan yaptım
Gözledim yarım gele

Aman hızmalım aman
Sarılıda buzmelim aman
Anlıda yazmalı aman
Loy loy lo canoda bu can sana hayranoy

Söğütler etekleri
Günüme han ekmeli
Bir kötünün kahrını
Ölene dek çekmeli

Aman hızmalım aman
Sarılıda buzmelim aman
Anlıda yazmalı aman
Loy loy lo canoda bu can sana hayranoy


Emrah ipek (Erdoğan) album GÜLOM 1984– track 12






13) AĞLAMA GELİN

Kırmızı gül egende
Dalı yere degende
İki kurban ahtım var
Yar yanıma gelende
Ağlama oy gelin
Sızlama yaman gelin
Şu genç yaşımda beni
Yaktın yandırdın gelin
Hay hanım



Emrah ipek (Erdoğan) album GÜLOM 1984– track 13









14)Diyarbekir şad akar


Diyarbekir şad akar hele yar zalim yar
Urfa Mardine bakar sevmişem ben seni
Diyarbekir kızları hele yar zalim yar
Kibritsiz kandil yakar sevmişem ben seni
Şu Mardinin kızları hele yar zalim yar
Kibritsiz kandil yakar sevmişem ben seni
Diyarbekir bedendir hele yar zalim yar
Suyu akmaz nedendir sevmişem ben seni
Hergün burdan geçer yar hele yar zalim yar
Bugün geçmez nedendir sevmişem ben seni
Diyarbekir düzüne hele yar zalim yar
Zülfün dökmüş yüzüne sevmişem ben seni
Al fistanı dar giyer hele yar zalim yar
Bu günü sensiz neyler sevmişem ben seni


Emrah ipek (Erdoğan) album GÜLOM 1984– track 14 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر