Translate

جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm BOYNU BÜKÜKLER 1986


Boynu Bükükler - 1986

1.    Boynu bükükler
2.    Kız milleti
3.    Sevgilim
4.    Sen affetsen ben affetmem
5.    Acıların çocuğu
6.    Ben feleğe neylemişem
7.    Kurban olsun
8.    Diyarbekir düzüne
9.    Çekilin başımdan
10.   Lele hamşi
11.   Yürüdüm Yavaş Yavaş
12.    Kızın Adı Perişan




                  
1) BOYNU BÜKÜKLER

Boynu bükükler
Kimsesiz,çaresiz garip yetimler
Mutluluk nedir bilmezler
Hep ağlarlar hiç gülmezler
Nedense hiç sevilmezler
Boynu bükükler garip yetimler
Talihsizdir,kadersizdir
Hem zavallı hem yetimdir
Boynu bükükler,boynu bükükler
Anasız babasız garip yetimler
Kader kurbanları boynu bükükler
Terk etmiş hep sevenleri
Yok olmuş hep hevesleri
Dertle dolmuş yürekleri
Boynu bükükler,garip yetimler                                            
Söz/Müzik:Uğur BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Boynu Bükükler 1986 – track 01




2) KIZ MİLLETİ

Yüzüne bakınca melek gibidir
Günahı olmayan bebek gibidir
Kimbilir aklında neler gizlidir
Çaresiz bir dertir şu kız milleti
Mahşeri yaşatır acımaz sana
Acımaz gözünden akan yaşına
Ölsende arkadaş onun uğruna
Ağlamaz arkandan şu kız milleti
Sanma yanlız sensin onun sevdiği
Çok olur onların gönül verdiği
Bilmem ne zanneder bunlar kendini
Melek mi şeytan mı şu kız milleti
Mahşeri yaşatır acımaz sana
Acımaz gözünden akan yaşına
Ölsende arkadaş onun uğruna
Ağlamaz arkandan şu kız milleti
Emrah ipek (Erdoğan) Boynu Bükükler 1986 – track 02




3) SEVGİLİM

Sevgilim! Sevgilim!
Yalvarırım sevgilim ol
Aşkı yıllardır bulamadan
Ömründe mutlu olamadan
Gel kurtar beni bu yalnızlıktan
Sevgilim! Sevgilim! Sevgilim! Ol
Derdime derman ol,gel benim sevdalım ol
Ümidim,sevgilim,hayat arkadaşım ol
Güzelim,sevdalım gel benim yanımda ol
Ümidim bir tanem hayat arkadaşım ol
Yok deme sakın öldürürsün
Umutlarımı söndürürsün
Sensiz dünyanın zevki olmuyor
Sevgilim! Sevgilim! Sevgilim!
Söz-Müzik:Burhan BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Boynu Bükükler 1986 – track 03             





4)" Sen affetsen ben affetmem                             " اگر تو ببخشى من هرگز نميبخشم

Tanrım kötü kullarını                                                                         خدايا بندگان بد را
Sen affetsen ben affetmem                                                       اگر تو ببخشى من نميبخشم
Bütün zalim olanları                                                                 همه كسانى كه ظالم هستند را
Sen affetsen ben affetmem                                                         اگر تو ببخشى من نميبخشم
Sen Tanrısın affedersin                                                                    تو خدايى و ميبخشى
Bağışlarsın kulum dersin            از گناهانشان ميگذرى چون بنده تو هستند                              
Neler çektim sen bilirsin                                                             تو ميدانى من چه ها كشيدم
Sen affetsen ben affetmem                                                        اگر تو ببخشى من نميبخشم      
Bütün zalim olanları                                                                همه كسانى كه ظالم هستند را
Sen affetsen ben affetmem                                                       اگر تو ببخشى من نميبخشم
Ağlatıpta gülenleri                                                كسانى كه از ناراحتى مردم خوشحال ميشوند
Terk edipte gidnleri                                                                 آنهايى كه ميگذارند و ميروند
Sevilip sevmeyenleri                              كسانى كه دوستشان دارند ولى آنها كسى را دوست ندارند
Sen affetsen ben affetmem                                                        اگر تو ببخشى من نميبخشم
Ümidimi kıranları                                                                 كسانى كه اميد را از من گرفتند
Bu dünyayı yakanları                                                     آنهايى كه اين دنيا رو به آتش ميكشند
Dar günde bırakanları                                              آنهايى كه انسان را در تنگنا قرار ميدهند
Sen affetsen ben affetmem                                                        اگر تو ببخشى من نميبخشم
Bütün zalim olanları                                                                همه كسانى كه ظالم هستند را
Sen affetsen ben affetmem                                                       اگر تو ببخشى من نميبخشم
Emrah ipek (Erdoğan) Boynu Bükükler 1986 – track 04



5) ACILARIN ÇOCUĞU

Yıllar yılı dert yolunda
Ne ilk ne de sonuncuyum
Kahrediyor hayat beni
Acıların çocuğuyum
Söylemiyor kimse derman
Öyle zor ki mutlu olmak
Yüreğimde büyük ferman
Acıların çocuğuyum
Ben acılar çocuğuyum
Sevdalardan darbe yedim
Şu gönlüme sevme dedim
Ömrü yare kul eyledim
Acıların çocuğuyum
Çekip gitti sevilenler
Gariplerdir yenilenler
Dünya sizin sevmeyenler
Acıların çocuğuyum
Ben acılar çocuğuyum                                            
Emrah ipek (Erdoğan) Boynu Bükükler 1986 – track 05  

                    



6)BÜLBÜLLER DÜĞÜN EYLER



Bülbüller düğün eyler 

Bilmem ki ne gün eyler
Ben feleğe neylemişem
Bana böyle zülmeyler
Bu dağın dudu bende 
Geçmez aşk odu bende 
Gördü yarem sahanmaz 
Tabib el yudu bende 
Bu dağın karı menem
Gün vursa erimenem
Yedi yıl yerde yatsam
Aşığım çürümenem

Emrah ipek (Erdoğan) Boynu Bükükler 1986 – track 06           
 




7) KURBAN OLSUN

Menekşe sümbül nedir ki
Güller sana kurban olsun
Hele bi lezzeti varki
Mallar sana kurban olsun
Kurban olsun kurban olsun
Canım sana kurban olsun
Emrah sana kurban olsun
Ne eşi var nemenendin
Bu aleme tek mi geldim
Sen leyledan da güzelsin
Çöller sana kurban olsun
Kurban olsun kurban olsun
Dedey sana kurban olsun
Neney sana kurvan olsun
Eğer beni seviyorsan
Sende beni biliyorsan
Bizim eve geliyorsan
Yolar sana kurban olsun
Kurban olsun kurban
Emmi sana kurban olsun
Bibi sana kurban olsun
Kurban olsun kurban olsun
Bu can sana kurban olsun
Emrah sana hayran olsun.
Emrah ipek (Erdoğan) Boynu Bükükler 1986 – track 07                       





8) DİYARBEKİR DÜZÜNE

Karşıya kar düştü gel
Aklıma yar düştü gel
İyi günün dostları le le
Başım dara düştü gel
Diyarbekir düzüne
Eremedim izine
İyiliklerin dursun le le
Hep gözüne dizine
Çevirdi boran beni
Tanımaz gören beni
Kabeyi tavaf etsin
Bugünde soran beni
Diyarbekir düzüne
Eremedim izine
İyiliklerin dursun le le
Hep gözüne dizine
Aştım dağım başından
Eridim yar aşkından
Çürüttüm bu ömrü le le
Ben b u aşkın kahrından
Diyarbekir düzüne
Eremedim izine
İyiliklerin dursun le le
Hep gözüne dizine
Emrah ipek 
(Erdoğan) Boynu Bükükler 1986 – track 08                       








9) ÇEKİLİN BAŞIMDAN



Çekilin başımdan gidin ne olur 

Ben kendi derdime kendim yanarım
Size ne derdimden acılarımdan 
Ben kendi yaramı kendim sararım
İstemem elimden kimse tutmasın
Yanıma gelipte halim sormasın
Ölsemde derdime derman olmasın
Ben kendi halime kendim yanarım
Kayboldu şu ömrüm bitti gençliğim 
Ben kendi yolumu kendim ararım
İnsafsız kullara bırakma beni
Düştüğüm çıkmazdan sen kurtar Tanrım
 Emrah ipek (Erdoğan) Boynu Bükükler 1986 – track 09






10) LE LE HIMŞE



Çeşmede gördüm seni

oy aman le yamman le le hımşe
Yaktın yandırdın beni
oy aman le yamman le le hımşe
İnanmayın sözüne 
oy aman le yamman le le hımşe
Valla seni severim 
oy aman le yamman le le hımşe
Benim canım esmerim 
oy aman le yamman le le hımşe
seni cansan severim 
oy aman le yamman le le hımşe
Sende beni sevmezsen 
oy aman le yamman le le hımşe
Bu canıma kıyarım

 Emrah ipek (Erdoğan) Boynu Bükükler 1986 – track 10                      





11)YÜRÜDÜM YAVAŞ YAVAŞ



Yürüdüm yavaş yavaş

Kundurama doldu taş
Kız ben senin yüzünden 
Aleme dedim kardeş
vay le vay le
Kızın adı perişah
Açtı kalbime nişan
Almış oku eline 
Aldı kalbime nişan
Yürüdüm yavaş yavaş
Kundurama doldu taş
Kız ben senin yüzünden 
Aleme dedim kardeş
vay le vay le

Emrah ipek (Erdoğan) Boynu Bükükler 1986 – track 11 

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Boynu Bukukler 1986 Download Page    

            

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر