Translate

جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim 1989


Sevdim - 1989

1)      Sevdim
2)      Bil yeter ki
3)      Seninle ilk defa
4)      Gel
5)      Acılar
6)      Baharda dost bilinmez
7)      Hatcem
8)      Bal dudaklım
9)      Narinim
10)    kırmızı gül
11)    KIRMIZI GÜL(UZUN HAVA)
12)    Güler oynarım
  


1) SEVDİM

Sevdim sevdim Allah
Ben sevdim aşık oldum
Derdi kederi buldum
Vallahi tutsak oldum
Sevdim yandım Allah
Sevdim sevdim Allah
Sevdim diye aşk yerine
Derdi kederi buldum
Oh olsun
İstemeden bu başıma
Büyük belayı sardım
Suç sende
Bilseydim sevmezdim
Aşkı bilmeyen yarim
Çok sevdim suçlu benim
Size yemin ederim
Artık aşk yok sevmek yok
Sevdim yandım Allah
Sevdim sevdim Allah
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim 1989 - track  01


 2)BİL YETER Kİ

O kapkara gözlerin
Deli ediyor beni
Seninle olmak için
Aşarım her engeli
Uzak değil çok yakınım
Gelmesini bil yeter ki
Damarında akan kanı
Görmesini bil yeter ki
Her güzellik sevgi sende
Sevmesini bil yeter ki
Kavuşamam deme sakın
Gelmesini bil yeter ki
Sende gelen tüm dertler
Seve seve çekilir
İnan senin uğruna
İnsan canını veriri
Sen dalında bir çiceksin
Kıymetini bil yeter ki
Feda olsun sana canım
Sevmesini bil yeter ki
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim 1989 - track  02
 


3) Seninle İlk Defa                                                                               اولین بار با تو                                                          

Seninle ilk defa                                                                                   اولین بار با تو                        
Tattım aşki sevdayi                                                        مزۀ عشق و عاشقی رو چشیدم                        
Senden öğrendim severek yaşamayi                          از تو آموختم زندگی عاشقانه رو                   
Sen açtin gözlerimi                                                                      تو گشودی چشمانم را
Herşeyi sende gördüm                                                               همه چیز رو در تو دیدم
Sevmeyi, hasreti , çileyi sende  gördü     دوست داشتن رو ، اشتیاق رو، دشواری رو در تو دیدم
Senden ayrilmak çok zor                                                       جدا شدن از تو خیلی سخته
Öyle bağliyimki sana                                                                  طوری بهت دل بستم که          
Yanlizlik kahreder                                                                   تنهایی منو از بین می بره           
Çile yagar dünyama                                                           رنج ودرد بر دنیام خواهد بارید
Sen açtin gözlerimi                                                                      تو گشودی چشمانم رو                  
Herşeyi sende gördüm                                                               همه چیز رو در تو دیدم
Sevmeyi, hasreti , çileyi sende  gördüm    دوست داشتن رو ، اشتیاق رو، دشواری رو در تو دیدم

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim 1989 - track  03
 


 4)GEL

Gidişinde bir ümit
Gelişin müjde olsun
Seni üzen ne varsa
Döndüğünde yok olsun
Hasretleri tüm dertleri
Bitirde gel
Ümitleri sevinçleri
Getir de gel
Seninle olmamak zor
Sensiz olmak imkansız
Yokluğun kalbimi
Parçalar acımasız
Kötü olan her şeyi
Orda bırak öyle gel
Mutluluğu neşeyi
Çareleri alda gel
Bekliyorum sevgilim
Sabah akşam demeden
Gözlerim hep yollarda
Uyku nedir bilmeden
Çileleri tüm dertleri
Bitirde gel
Mazindeki günleri
Unutta gel
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim 1989 - track  04


 5)ACILAR

Bana bir şans tanımadın
Mutluluğu tattırmadın
Bu yaramı bırakmadın
Acılar acılar
Sanki benimle doğmuşlar
Sanki benimle var olmuşlar
Ümitlerimi hayallerimi
Acımadan yıkmışlar
Ümitlerimi hayallerimi
Birer birer yıkmışlar
Acılar içinde öldürür beni
Acılar gönlümde yaşatmaz beni
Ah acılar gidin acılar
Gözlerimi gördürmüyor
Rahat yüzü göstermiyor
Yaşamayı sevdirmiyor
Ah acılar gidin acılar
Söz:Tahir PAKER
Müzik:Burhan BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim 1989 - track  05
   

        

 6)BAHARDA DOST BİLİNMEZ

İçin için kan ağlarken
Yüreğime taş basarken
Dost aradım bulamadım
Her yanımda  dostlar varken
Ne gariptir şu insanlar
Sen yüceysen çoktur dostlar
Helede düşte gör halimi
Ayrı düşer bütün yollar
Baharda dost bilinmez
Her gülende gerçek gülmez
Dar günümde nerde dostlar
Çağırdığımda kimse gelmez
Söz:A.Kadir NURLU
Müzik:Asaf AYBAR
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim 1989 - track  06
 


7)HATÇAM

Sarı buluzunun düğmesi kara
Eşittim Hatçemi verdiler ele
Mihriban dostum yok
Giden gaydere
Hatçem ağlatma besni belimi kemer kesti
Hamiye ramize doldi hadi sev mene besti
Kapı kapıya bakar kanolardan su akar
O kaş bi göz sende var hammi delon can bakar oy can bakar
Teyyareler geli uca sesiyle ammi dolaniyri alodesiyle
Bende dolanırım yargu sesiyle
Hatçem ağlatma besni belimi kemer kesti
Hamiye ramize doldi hadi sev mene besti
Kapı kapıya bakar kanolardan su akar
O kaş bi göz sende var hammi delon can bakar oy can bakar
Öğüttüm yolladım çöle budbula
Korkiram gelese gözleri dola
Ordahılarınla namizet ola
Hatçem ağlatma besni belimi kemer kesti
Hamiye ramize doldi hadi sev mene besti
Kapı kapıya bakar kanolardan su akar
O kaş bi göz sende var hammi delon can bakar oy can bakar

DERLEME:DR.ŞENEL ÖNALDI
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim 1989 - track  07
 

 

8)BAL DUDAKLIM

Tadı kaldı damağımda güller açmış yanağında
Baharın ilk aylarında sarsam seni kolarıma
Bal dudaklım gül yanaklım gece gündüz sende aklım
Sırılsıklam aşık oldum sana sana bal dudaklım
Sana sana bal dudaklım
Hatıralar gizli bende gönlüm aklım kaldı sende
Aşkın bir an için değil her zaman kalacak bende
Her zaman kalacak bende
Bal dudaklım gül yanaklım gece gündüz sende aklım
Sırılsıklam aşık oldum sana sana bal dudaklım
Sana sana bal dudaklım

SÖZ-MÜZİK:ERCAN IRMAK
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim 1989 - track  08


9)NARİNİM

Sabah tezden uyandım derge gama boyandım
Taş olsam erimiştim toprak idim dayandım
Mumlar yanar yağ olur narinim
Bahar gelir bağ olur narinim
Yarine kavuşanın narinim
Hasta canı sağ olur narinim
Elazığ yollarını göreydim hallerini
Yar boynuma saraydı o beyaz kollarını
Mumlar yanar yağ olur narinim
Bahar gelir bağ olur narinim
Yarine kavuşanın narinim
Hasta canı sağ olur narinim

SÖZ-MÜZİK:FATİH KISAPARMAK
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim 1989 - track  09
 


10)KIRMIZI GÜL

Kırmızı gül demet demet
Sevda değil bir alamet
Balam neni yavrum nenni
Gitti gelmez o muhannet
Şo revanda balam kaldı
Yavrum kaldı balam nenni
Kırmızı gül her dem olmaz
Yaralara merhem olmaz
Balam nenni yavrum nenni
O tabibten derman gelmez
Şo revanda balam kaldı
Yavrum kaldı balam nenni

SÖZ-MÜZİK:MUHARREM AKKUŞ
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim 1989 - track  10
 



11) KIRMIZI GÜL

(UZUN HAVA)

Aman kırmızı gül çiçek açmış
Gene boranda boranda
Aman ağlaya ağlaya da
Gene fitil işler yaramda
Aman zalımın kızı
Senin insaf nerende nerende
Aman dargın mıydın küskün müydüm
Gene kime kin ettinde
Gidin ağlarım
Emrah ipek 
(Erdoğan) album Sevdim  1989- track  11





12)GÜLER OYNARIM

Güler oynarım yanar ağlarım
Güler oynarım oy oy bahtı karayım
Sana aşığım sana vurgunum
Aşık olmuşum oy oy sanki mecnunum
Güler oynarım yanar ağlarım
Güler oynarım oy oy bahtı karayım
Evin önünde çalınır sazlar
Çalar oynarlar oy oy o güzel kızlar
Güler oynarım yanar ağlarım
Güler oynarım oy oy bahtı karayım

SÖZ-MÜZİK:HALİT ARAPOĞLU
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim 1989 - track  12


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر