Translate

جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sen Gülünce 1991


Sen Gülünce - 1991

1)      Sen gülünce
2)      Ayrılmam senden
3)      Gelde sevme böylesini
4)      Ağlamak istiyorum
5)      Milyar bana çıksaydı
6)      İki gözüm iki çeşme
7)      Yar diline
8)      Dilber hanım
9)      Mavi yelek
10)     İhtiyacım var
11)     Bir kolumda sarışın
 




1)AĞLAMAK İSTİYORUM                                                           دوست دارم گریه کنم                                         

Yağmur yağıyor bu gece şehre                                               امشب تو شهر داره بارون میاد   
 Yürümek,ıslanmak istiyorum ben                                       دوست دارم راه برم و خیس بشم 
Işığın sönmüş perden çekilmiş                        چراغت خاموش شده و پرده عمرت کشیده شده
Göğsünde ağlamak istiyorum ben                                        دوست دارم در آغوشت گریه کنم 
Bizi hiçbir neden üzemez darken                        درحالی که چیزی نمی تونست ما رو مکدر کنه      
Bu hüzün nedir ki gönlüme çöken                             پس این غم چیه که قلبم رو به زانو دراورده
 Saçımda yumuşak ellerin varken                                درحالی که دستان لطیفت روی موهامه
Dizinde ağlamak istiyorum ben                                          دوست دارم روی زانوهات گریه کنم
O güzel dilinle versen teselli                                 آخ که اگه با اون کلام زیبات بهم تسلی بدی
Sıcak nefesinle okşasan beni                                     آخ که اگه با نفس گرمت بهم آرامش بدی
Hıçkıra,hıçkıra çocuklar gibi                                                                     زار زار مثل بچه ها
Göğsünde ağlamak istiyorum ben                                            می خوام در آغوشت گریه کنم
Saatler dursa da sabah olmasa                                              کاش زمان بایسته و صبح نشه
Gönlümüz bu büyük sevdaya sığsa              کاش دلمون ظرفیت این عشق بزرگ رو داشته باشه
Sevgilim bu aşkta bir hakkım varsa                عشق من ! اگه در این عشق حقی داشته باشم        
Dizinde ağlamak istiyorum ben                                             می خوام روی زانوهات گریه کنم     

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sen Gülünce 1991 – track 01



2)DİLBER HANIM

Yüzüne hayranım gözüne kurbanım
Dönmüyor çarkım oldum divanın
Seni bıraktım uydum kervana
Sıla da kaldım canım dilber hanım
Aman dilber hanım canım dilber hanım
Ben sana nasıl gelem dilber hanım
Siyah zülüfleri rüzgar dağıttı
Yaktı yüreğimi beni ağlattı
Ardımdan boyun büküpte baktı
Ben senden ayrı kaldım dilber hanım
Aman dilber hanım canım dilber hanım
Ben sana nasıl gelem dilber hanım

SÖZ-MÜZİK:ORHAN ÇAĞLAYAN
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sen Gülünce 1991 – track 02


MAVİ YELEK

Mavi yelek mor düğme
Yine düştün gönlüme
Ağam ben nasıl edim saz getir fasıl edim
Fazla güzel değilsen gönüldür nasıl edim
Sen gönlüme düşende
Kan damlar yüreğime
Ağam ben nasıl edim saz getir fasıl edim
Fazla güzel değilsen gönüldür nasıl edim

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sen Gülünce 1991 – track 02


 

 3)GEL DE SEVME BÖYLESİNİ

Sanki hayat güneşi o
Meleklerin bir eşi o
Tutuşmuş aşk ateşi o
Gel de sevme böylesini
Derya gibi gözleri var
Pamuk gibi elleri var
Huzur veren bir hali var
Gel de sevme böylesini
İki gözün bebeğidir
Sevenlerin dileğidir
Yaşamanın sebebidir
Gel de sevme böylesini

SÖZ:YUNUS TAŞKIN
MÜZİK:UĞUR BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sen Gülünce 1991 – track 03
 

4)İHTİYACIM VAR



Kurumuş toprakların yağmur damlası gibi

Tomurcukların güneşe özlemi gibi

Kabul olunan bütün güzel dilekler gibi
Gel sana öylesine ihtiyacım var
Sen benim ellerim sevgim 
Susan dilim bir çift gözüm
Hayaliyle gezdiğim düşlerimde gördüğüm
Gel sana öylesine ihtiyacım var
Hüzünleri atarım inan ki yüreğimdem
Söner gönül ateşim yanar yeniden
Bir çocuğun anaya hasretliği gibi ben
Gel sana öylesine ihtiyacım var
Sen benim ellerim sevgim 
Susan dilim bir çift gözüm
Hayaliyle gezdiğim düşlerimde gördüğüm
Gel sana öylesine ihtiyacım var




SÖZ:RAŞİDE MURAT

MÜZİK:MUSTAFA BEYAZKUŞ

Emrah ipek (Erdoğan) album Sen Gülünce 1991 – track 04 


 

5) İKİ GÖZÜM İKİ ÇEŞME

Ben gurbetin kucağında düşe kalka yoruldum
Bir zalimin ocağında can evimden vuruldum
İki gözüm iki çeşme yanaklarım ıslanır
Bu gidişle deli gönlüm dert çekerek uslanır
Esme rüzgar deli deli aklım başımda değil
Bu gidişle benim sonum galibe belli değil
İki gözüm iki çeşme yanaklarım ıslanır
Bu gidişle deli gönlüm dert çekerek uslanır                              
Söz-Müzik:Özer ŞENAY
Emrah ipek (Erdoğan) album Sen Gülünce 1991 – track 05 



6) MİLYAR BANA ÇIKSAYDI

Aldığım şu bilete
Bir numara vursaydı
Cehennemin cenneti
Milyar bana çıksaydı
Ne hayaller kurmuştum
Mutluluğu bulmuştum
Şimdi köşe olmuştum
Milyar bana çıksaydı
Terkedenler dönerdi
Çektiklerim biterdi
Herkes beni severdi
Milyar bana çıksaydı
Yerlerdeyken gökteydim
Erişilmez zevkteydim
Her gönülde dildeydim
Milyar bana çıksaydı

SÖZ:LEVENT GÜRSEL
MÜZİK:UĞUR BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sen Gülünce 1991 – track 06


 

7)BİR KOLUMDA SARIŞIN

Yaz gününde kar gelir
Kış gününde nar gelir
Çok hızlı hovardayım
El etmeden yar gelir
Bir kolunda satışın
Diğerinde esmer var
İkiside bir boyda le
Esmeri çok severim
Birinin gözü kara
Birinin derdi para
Biri başıma bela
Bu da bana zor gelir
Bir kolunda satışın
Diğerinde esmer var
İkiside bir boyda le
Esmeri çok severim
Birinin adı oya
Birinin adı hülya
Biri geceme rüya o da
Bana zor gelir
Bir kolunda satışın
Diğerinde esmer var
İkiside bir boyda le
Esmeri çok severim

SÖZ-MÜZİK:ESAT KABAKLI
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sen Gülünce 1991 – track 07



8)SEN GÜLÜNCE

Yanağında iki gamze
Çiçek açar sen gülünce
Ilık ılık bir yel eser
Kalbe doğru sen gülünce
Yaz gününde yağmur gibi
Serinletir yüreğimi
Haykırırım sevdiğimi
Dağlar duyar sen gülünce
Sen gülünce sen gülünce
Çiçek açar
Sen gülünce
Sen gülünce sen gülünce
Bahar gelir
Sen gülünce

Söz:Şakir ASKAN
Müzik:Uğur BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sen Gülünce 1991– track 08






9)AYRILMAM SENDEN
ازت جدا نمیشم

EMRAH: neyin var senin
 امراه:مشکلت چیه؟
SEVGİLİSİ: söylemesi o kadar zor ki dilim varmıyor söylemeye
معشوقه اش : گفتنش اونقدر سخته که زبونم نمیچرخه بگم
EMRAH: neyi
 امراه: چی رو؟
SEVGİLİSİ: her şeyin bittiğini
معشوقه اش : تموم شدن همه چیز رو
EMRAH: ne yoksa bana yoksa her şeyin bittiğini mi söylüyorsun
امراه: چی؟ نکنه نکنه  تموم شدن همه چیز رو به من می گی
SEVGİLİSİ: evet
 معشوقه اش : بله
EMRAH: yok,yok isteme benden her şeyi iste onu isteme
benden,ayrılmam senden,ayrılmam senden
امراه: نه نه از من نخواه هر چی میخوای بخوا اما اونو از من نخواه ازت جدا نمی شم
Çok zor gelir bundan sonra inan ayrılmam senden
خیلی سخت میاد بعد از این(جدا شدن از تو ) باور کن ازت جدا نمیشم
Dayanılmaz çile verir artık kopamam senden
مصیبتی بی تحمل میده دیگه ازت جدا نمیشم
Karanlıklar yolum olur düşerim çıkmazlara
راهم تاریکی ها میشه می افتم تو بیراهه ها
Alışamam hasretine ne olur beni anla
عادت نمیکنم به دوریت چی میشه منو باور کن
Yok,yok,yok isteme benden
نه نه نه از من نخواه
Her şeyi iste onu isteme benden 
هر چیزی رو بخواه اونو نخواه
Ayrılmam,ayrılmam senden
 جدا نمیشم ازت جدا نمیشم
Bir tesadüf aşk değil bu yıllar geçti üstünden
این یک عشق تصادفی (آنی) نیست سال ها گذشت(عشقمان)
Bitecek büyük aşkımız yazık bir hiç yüzünden
 حیف این عشق بزرگ بی دلیل تموم خواهد شد
Yetmedi mi çektirdiğin beni artık ağlatma
رنج هایی که دادی کافی نیست منو دیگه نگریان
Ben her şeye razıyım beni sensiz bırakma
من به همه چیز راضیم منو بی تو ( بی خودت) رها نکن
Beni sensiz,yalnız bırakma
منو بی تو ( بی خودت) تنها رها نکن

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sen Gülünce 1991 – track 09



10)YAR DİLİNE

Elin elime değsin
İstersen ölüm
Diz çökeyim önüne
Yar etme zülüm
Yar diline diline
Sarılaydım beline
Koy kelepçe vursunlar
Ayağıma elime
Senin için bu candan
Dünyadan geçtim
Gönlümün sarayına
Yar seni seçtim
Ben seni bu gönlüme
Yar eylemişem
Bu canımı yoluna
Kul eylemişem

SÖZ-MÜZİK:ALİ GENCEBAY
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sen Gülünce 1991 – track 10


Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sen Gülünce 1991 Download Page

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر