Translate

جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Ayrilamam 1987


Ayrılamam - 1987

1)      Ayrılamam
2)      Dünya benim olurdu
3)      Haram
4)      İyi düşün öyle sev
5)      Vurmayın
6)      Leyli
7)      Sarhoştum aydım
8)      Seni sevdim
9)      Özlem
10)    Ömrüm geçti bekarım
11)    Yandırdı beni
12)    Bir kız gördüm
13)    Bulunmaz hint kumaşı
 


 1)Ayrılamam                                                                                         نمی تونم جداشم
   
Ayrılamam ayrılamam                                                   نمی تونم جداشم، نمی تونم که جداشم
Sensizliğe Katlanamam                                                       بدون تو بودن رو نمی تونم تحمل کنم
Yaşayamam yaşayamam                                     نمی تونم زندگی کنم، نمی تونم که زندگی کنم
Sen olmasan yaşayamam                                                       اگه نباشی نمی تونم زندگی کنم
Yokluğun ıçimde bir ateş gibi                                                نبودت مثل آتشی در وجودم هست
Tutuşmuş bedenim yaniyor sanki                                            که گویی بدنم رو داره می سوزونه
Neolur terk etme seven kalbimi                                             چی میشه دل عاشقم رو ترک نکن
Gidersen sevgilim yaşayamam                                      اگه بری محبوبم،نمی تونم که زندگی کنم
Ayrılamam ayrılamam                                                 نمی تونم جداشم، نمی تونم که جداشم
Sensizliğe Katlanamam allah                                   بدون تو بودن رو نمی تونم تحمل کنم ...خدایا
Yaşayamam yaşayamam                                    نمی تونم زندگی کنم، نمی تونم که زندگی کنم
Sen olmasan yaşayamam                                                     اگه نباشی نمی تونم زندگی کنم
Nekadar bağlandim sen biliyorsun                                         می دونی که چقدر بهت دل بستم
Neden bu sevdayi bitiyorsun                                                  از چه به این عشق خاتمه میدی؟
Kalbinden beni sök at diyorsun                                             ميگی منو از دلت بکن و بنداز بيرون
Canimin canisin ayrilamam                                          تو جان جانان منی نمی تونم که جداشم
Ayrılamam ayrılamam                                                نمی تونم جداشم، نمی تونم که جداشم
Sensizliğe Katlanamam allah                                  بدون تو بودن رو نمی تونم تحمل کنم ...خدایا
Yaşayamam yaşayamam                                    نمی تونم زندگی کنم، نمی تونم که زندگی کنم
Sen olmasan yaşayamam                                                      اگه نباشی نمی تونم زندگی کنم

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Ayrilamam 1987 –track 01


2) DÜNYA BENİM OLURDU

Dalında yaprak olsa
Yolumda toprak olsa
Sen benim canım olsan
Dünya benim olurdu
Senede birgün gelse
Ömründen bir gün versen
Birazcık sende sevsen
Dünya benim olurdu
Fincanda falım olsa
Bahçemde gülüm olsa
Sen benim canım olsan
Dünya benim olurdu
                            
Söz:Halit ÇELİKOĞLU
Müzik:Burhan BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Ayrilamam 1987 –track 02
 

 

 3)HARAM

Sevmek nedir bilmeyene
Sevilip de sevmeyene
Kıymet nedir bilmeyene
Haram olsun, Haram olsun
Haram,haram,haram
Tüm söylenen yalanlara
Para diye tapanlara
İnsanlığı satanlara
Haram,haram,haram olsun bu dünya
Haram,haram, haram,zehir olsun bu dünya
Seviyorken ağlatana
terk edipte bırakana
Aşkı hiçe sayanlara
Haram olsun
Haram,haram,haram
Tüm vicdansız zalimlere
O insafsız yüreklere
Garipleri ezenlere
Haram,haram,haram olsun bu dünya
Haram,haram,zehir olsun bu dünya
                             
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Ayrilamam 1987 –track 03


 4)İYİ DÜŞÜN ÖYLE SEV!

Her sevene inanılmaz
Candan sevip bağlanılmaz
Çile verir dayanılmaz
İyi düşün öyle sev
Önceleri bir hoş eder
Sevgisiyle sarhoş eder
Acımadan çekip gider
İyi düşün öyle sev
Hiçbir şeyi görmez gözün
Mutlulukla güler yüzün
Sonra birden çöker hüzün
İyi düşün öyle sev
Gün geçtikçe beter eder.
Gözyaşlarını sel eder
Leyle eder Mecnun eder
İyi düşün öyle sev
                              
Söz:Tahir PEKER
Müzik:Burhan BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Ayrilamam 1987 –track 04
 

            

5)VURMAYIN

Çile misin? Dert mi?
Gam mı? Keder mi?
Üzerime doğru gelip durmayın
Alın yazısı mı? Kader misiniz?
Beni yerden yere vurup durmayın
Hangi yana kaçsam peşimdesiniz
Bir bütün olmuşsunuz hep içimdesiniz
Suçum nedir benim ne istersiniz?
Beni yerden yere vurup durmayın
Gece gündüz bana ah çektirdiniz
Beni günahkâr kul ettirdiniz
Beni yerden yere vurup durmayın
                            
Söz:Tahir PAKER
Müzik:Burhan BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Ayrilamam 1987 –track 05
 

 

 6)LEYLİ

Mecnun olup nerden düştüm bu aşka
Anladım ahıma dağlar dayanmaz
Kimse bilmez benim dünyam bambaşka
Tahammül eyleyip kalpler dayanmaz
Leyli,leyli
Vur beni, vur beni
Vur ki ölem ben
Bir kadehte bir dik öldürmez arar
Sanki başım eyleme israr
Emrah’ın gönlümde sevdası yatar
Dertlerimden bile dağlar dayanmaz
Leyli,leyli
Vur beni, vur beni
Vur ki ölem ben
                            
Söz-Müzik:Aşık EMRAH     
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Ayrilamam 1987 –track 06
 

 

7)SARHOŞTUM AYDIM

Kalalıyam kalalı bir yar sevdim belalı
Eriyip gitti canım le sana aşık olalı
Ay gördüm ALLAH Amentü billah
Ne günahım varsa afeyle Allah
Sarhotum aydım aymaz olaydım
Sana bir söz vermiştim
Ben o sözden caydım

Kaladan indim düze su
Bağladım nergize
Ay gördüm ALLAH Amentü billah
Ne günahım varsa afeyle Allah
Sarhotum aydım aymaz olaydım
Sana bir söz vermiştim
Ben o sözden caydım

Suveregi överler
Damda bulgur döverler
Bizde adet böyledir le
Öldürmezler severler
Ay gördüm ALLAH Amentü billah
Ne günahım varsa afeyle Allah
Sarhotum aydım aymaz olaydım
Sana bir söz vermiştim
Ben o sözden caydım
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Ayrilamam 1987 –track 07
 


8)SENİ SEVDİM EZ HANIM

Seni sevdim ez hanım çık eyvanda gez hanım
Aziz misafir gelmiş şeker şerbet et hanım
uy hanım hanım eller kınalı hanım gözler sürmeli hanım
Ayağı cizmalı hanım burnuda hızmalı hanım

Hanımın kaşı gözü aya benziyor yüzü
Ciğerimi yakıyor yarin ateşi közü
uy hanım hanım eller kınalı hanım gözler sürmeli hanım
Ayağı cizmalı hanım burnuda hızmalı hanım

Hanım gülüm olasın mor sümbülüm olasın
Ben Allah'tan diledim hanım benim olasın
uy hanım hanım eller kınalı hanım gözler sürmeli hanım
Ayağı cizmalı hanım burnuda hızmalı hanım
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Ayrilamam 1987 –track 08
 

 

9)ÖZLEM

Soldu sevda çiçeğim
Soldu gönül çiçeğim geri dön canan geri dön
Hasret dolu yüreğim özlem dolu yüreğim
Hem derdim hem çaremsin ben eşsiz meleğim

Yaşamak olsan da gel ecelim olsan da gel
sensiz bütün isteğim dönmezsen öleceğim
Ellerim gökyüzünde sensin haktan dileğim

yüreğimde özlem var
yüreğimde sevdan var
Gülersen güneş doğar
Ağlarsan yağmur yağar
dönersen güneş doğar karanlıkları kovar

Şu küçük yüreğime geri dön canan geri dön
Küçük Emrah'ın gönlüne geri dön canan geri dön
Hasretin nasıl sığar sensizlik nasıl sığar
Güleni özenirsin gözyaşın beni boğar
 Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Ayrilamam 1987 –track 09
 


10)ÖMRÜM GEÇTİ BEKARIM

Kalalıyam kalalı bir yar sevdim belalı
Eriyip bittim canım le Sana aşık olalı
Ay gördüm Allah Amentubillah
Ne günahım varsa affeyle Allah

Sarhoştum aydım
Aymaz olyadım
Sana bir söz vermiştim le
Ben o sözden caydım

Kaladan indim düze su bağladım nergize
Çifte kurbanlar kestim le
Kara gözlü bir kıza
Ay gödüm Allah Amentübillah
Ne günahım varsa affeyle Allah

Sarhoştum aydım
Aymaz olyadım
Sana bir söz vermiştim le
Ben o sözden caydım
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Ayrilamam 1987 –track 10


11)YANDIR BENİ

Erirem günden güne hasretim gül yüzüne
Kadere boyun eğdim Allah'ın bildiğine
Derdim sığmaz cihana ağlarım yana yana
Hem garip hem hastayem çok zulüm etme bana

Yandırdı beni kandırdı beni soldurdu beni
Senin nazların
Öldürdü beni kandırdı beni yandır beni valla
Kara gözlerin le le kara gözlerin

Sabahtır ezana bak kabrimi kazana bak
Azrailin suçu ne yazımı yazana bak
Garip öldü görürün garibin haberini
Sevdiğine götürün

Yandırdı beni kandırdı beni soldurdu beni
Senin nazların
Öldürdü beni kandırdı beni yandır beni valla
Kara gözlerin le le kara gözlerin
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Ayrilamam 1987 –track 11


12)BİR KIZ GÖRDÜM

Bir kzı gördüm karaçi gülüm derdinden ölüyem
Eve gelmiş fal açı hasretinden ölüyem
Çıtbacı döküşünde gülüm derdinden ölüyem
Ben olayım haraçi haretinden ölüyem

Bir kız gördüm çalında gülüm derdinden ölüyem
Oturmuş gül balında hasterinden ölüyem
Dedim aslını soram gülüm derdinden ölüyem
Aşiret vaşanında hasretinden ölüyem
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Ayrilamam 1987 –track 12


13)DERMAN GELDİ DİZLERİME
 
Derman geldi dizlerime 
Işık geldi gözlerime 
Ateş düştü yüreğime 
Birden seni görünce 
Vallah seni görünce
 
Geçen günleri ararım 
Sensiz olmazmış anladım
Yaralarımı bağladım 
Birden seni görünce 
Vallah seni görünce 
 
İlaç gibi dermanımsın
Gözümdeki muradımsın
Bu gönlüm nasıl coşmasın
Birden seni görünce 
Vallah seni görünce
 
Geçen günleri ararım 
Sensiz olmazmış anladım
Yaralarımı bağladım 
Birden seni görünce 
Vallah seni görünce 

Emrah ipek (Erdoğan) album Ayrilamam 1987 –track 13



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر