Translate

جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Narin Yarim 1996




Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Narin Yarim 1996

1)      Narin yarim
2)      Götür beni gittiğin yere
3)      Ben nasıl
4)      Kaybolma gözlerimden
5)      Baba
6)      Bizim çocuklarımız
7)      Yara benim
8)      Gelin dostlar
9)      Neden benim
10)    Öldüren sevda
11)    Güneşten önce
12)    Unutabilsem
 


NARİN YARİM                                                                                              یار ظریفم

Yok ki başka hiç kimsem yok yok yok bana من هيچ کس ديگری رو ندارم, نيست نيست نيست برای من  Ne hallerdeyim bir bilsen bir sor sor bana اگه بدونی تو چه حال و هوایی هستم یه بار بپرس بپرس از من
Seni seviyorum canım desem çok zor zor bana تو رو دوست دارم اگه بگم جانم هستی خيلی خيلی سخته برام
Neler çektim inanmazsın bir sor sor bana           باور نمیکنی چه ها کشیدم یه بار بپرس بپرس از من             
Yapma ne olur kızarsam son olur    چی میشه آزارم نده چون اگه عصبانی شم همه چی تموم میشه
İkimize bu dünya İnan ki dar olur         باور کن که این دنیا واسه هر دومون کوچک میشه تنگ میشه
Yok ki başka hiç kimsem yok yok yok bana          من هیچ کس دیگری رو ندارم, من ندارم ندارم ندارم
Ne hallerdeyim bir bilsen bir sor sor bana    اگه بدونی تو چه حال و هوایی هستم یه بار بپرس بپرس از من
Nerelere kaçsam elinden aşka merhem olmaz ki      از دستت هر کجا فرار کنم واسه عشق که مرحم درمان نمیشه
Şu benim deli gönlüm senden ayrılamaz ki                            این دله دیوونه من از تو که جدا نمیشه
Sonuna da bakmam aldırmam başka çarem olmaz ki   به سر انجامش نگاه نمی کنم و به دل نمی گیرم چاره دیگه ای که ندارم
Şu benim deli gönlüm senden ayrılamaz ki                            این دل دیوونه من از تو که جدا نمیشه                         
Rin narin,narin yarim                                                                                    یار ظریفم ,ظاریفم
Suya düştü hayalim                                                                                خيالاتم همه بر آب شد
Ne olacak şimdi halim                                                                 حالا دیگه چه حالی خواهم شد
Rin narin,narin yarim                                                                                   یار ظریفم ,ظریفم

Şair : Emrah İpek
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Narin Yarim 1996 - track  01
 



 Götür Beni Gittiğin Yere                                                     ببر منو به اونجايي که رفتي

Bu aşk böyle bitemez                                                      اين عشق نبايد اينطور به پايان برسه
Bırakma , terk etme beni                                                                منرو ولم نکن ترکم نکن
Atma beni ölümlere                                                                منو به وضعيت مرده ها نینداز
Atma beni zulümlere                                                                           منو به ظلمات نينداز                    
Götür beni gittiğin yere                                                              ببر منو به اونجايي که رفتي               
Sensiz ben nefes alamam                                         بدون تو نفس کشيدن براي من ممکن نيست
Buralarda hiç duramam                                                       اينجا موندن براي من ممکن نيست
Tek başına yalnız kalamam                                               موندن من بدون توامکان پذير نيست 
Senin kokunu özlerim                                                            در حسرت استشمام بويت هستم
Hep yollarını gözlerim                                                           همیشه چشم به راهت خواهم بود
Götür beni gittiğin yere                                                              ببر منو به اونجايي که رفتي
Aşkındır beni yaşatan                                                     عشق تو هست كه مرا زنده نگه داشته
Beni hayata bağlayan                                                                 منو به زندگي اميدوار کرده
Atma beni ölümlere                                                                 منو به وضعيت مرده ها نینداز           
Atma beni zulümlere                                                                            منو به ظلمات نينداز
Götür beni gittiğin yere                                                               ببر منو به اونجايي که رفتي

Artist : Emrah İpek
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Narin Yarim 1996- track  02
 


 Ben Nasıl                                                                                                     من چطور                                                         

Bugün bir başka hüzünlerde yüreğim                                        امروز در دلم اندوه ديگريست
Bir başka arıyor ellerini ellerim                             يك بار ديگه دستهام،دستهايت را جستجو ميكند
Nerdeyim neredeyim                                                                  من كجا هستم؟ كجاها هستم؟    
Yıkılmış bir haldeyim                                                                    حال و روزم ويرانه است
Baglanmış ayaklarım                                                                          پاهام به هم بسته شده
Çözülmez ki geleyim                                                                        از هم باز نميشه كه بيام
Yollarıma dizilmişler                                                               مشكلات سر راهم صف كشيدند
Beni bende bitirmişler                                                          طورى كه مرا در خودم گم كرده اند               
Canıma çok çektirmişler,
Beni bende bitirmişler.
Ben nasıl,ben nasıl,ben nasıl güleyim                      من چطور،من چطور،من چطور ميتونم بخندم؟
Vur hançeri,vur sineme,vur beni de öleyim          بزن خنجر رو،بزن بر سينه ام،بزن تا من هم بميرم

Albüm Adı: Narim Yarim
Albüm Tarihi:1996
Albümdeki Sırası:03.şarkı
Artist:  Emrah İpek
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Narin Yarim 1996 - track  03

    

 KAYBOLMA GÖZLERİMDEN!

Hangi yol,hangi söz,
Yeter seni bulmaya,
Hangi resim,hangi söz,
Yeter sana bakmaya,
Kaybolur günlerim,
Kaybolur hayalin,
Gücüm yetmez,yetemem ki,
Bir daha aramaya,
Kaybolma gözlerimden,
Kaybolup yok olamazsın,
Kaybolma ellerimden,
Başka el tutamazsın.
Hangi aşk, hangi his
Yeter sana doymaya,
Hangi uzak, hangi yer,
Yeter seni anmaya.

Söz:Şükrü Kekevi;
Müzik:Emrah          
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Narin Yarim 1996 - track  04
 

BABA!

Bebekler ölene ağlayamaz ki,
Gitme baba diye yalvaramaz ki,
Çocuklar babayı unutamaz ki,
Dönülmez gidişin böyle mi baba,
Bir mezarın taşına işte baban dediler,
Ağladım elime hep resmini verdiler,
Sordum çaresini dönmez artık dediler,
Dönülmez gidişin böyle mi baba,
Seslensem sesimi duyamazsın ki,
Ay geçer yıl geçer uyanmazsın ki,
Muhtacım elimi tutamazsın ki,
Dönülmez gidişin böyle mi baba,
Yaşadım çocukken hasretlerini,
Annemle doldurdum özlemlerimi,
Hep ona söyledim hayallerimi,
Dönülmez gidişin böyle mi baba.

 Söz/Müzik:Emrah
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Narin Yarim 1996- track  05

           

 BİZİM ÇOCUKLARIMIZ!

Bizim çocuklarımız onlar,
Bizim evlatlarımız,
Sevgiye şevkata ihtiyaçları var,
Sevin onları,
Sevin onları,
Doyasıya, doyasıya öpün onları,
Bizim çocuklarımız onlar,
Bizim evlatlarımız.
Sevgiye şevkate ihtiyaçları var.
Mutluyuz bizler burada,
Hemşiremiz, doktor amca,
Gönüller bir olunca,
Mutluyuz, mutluyuz,
Mutluyuz bizler burada,
Hemşiremiz,doktor abla,
Gönüller bir olunca,
Mutluyuz, mutluyuz.

Söz:Emrah,Kenan Güçlütürk,
Müzik:Emrah
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Narin Yarim 1996 - track  06
 


 Yara benim                                                                                           دردها مال منه

Bitmez Oldu                                                                                               تمومی نداره
Yara benim yara benim                                                               تمام درد و رنجها مال منه
Bitmeyen şu yara benim                                                  تمام دردهاي تمام نشدني نصیب منه
El giyinir beyazlari                                                                  مردم لباس سفید به تن مي كنند
Yas içinde kara benim                                             در حالي كه نصیب من عزا و لباس سیاهه
Bitmez oldu bitmez oldu                                                            تمومی نداره ، تمومی نداره
Yar çileler bitmez oldu                                                       اي دوست اين دردها تمومی نداره
Sen gittiğin günden beri                                             روز رفتن تو با تمام روزها متفاوت بود
Yar bu yuzum gülmez oldu                                                    روزی که خنده از صورتم پرید
Dağlar benim dağlar benim                                         تمام داغها مال منه ، تمام رنجها مال منه
Dolar gözum ağlar benim                                             اشک تو چشام پر میشه و گریه می کنم
El gününü gün ederken                                          در حالي كه مردم روزشون را به سر ميارن
Iki gözüm ağlar benim                                                       دو چشم من همچنان اشك مي بارن

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Narin Yarim 1996 – track 07
 


 GELİN DOSTLAR!

Gelin dostlar gelin bize.
Kahve ısmarlayım size.
Fasıl muhabbet başlasın.
Biraz gelah kendimize.
Akşamlar sabah olmasın.
Dost muhabbet ayrılmasın.
Vur cümbüşün tellerine.
Fasıl muhabbet başlasın.
Muhabbetimiz bitmesin.
Bırakmam kimse gitmesin.
Vur cümbüşün tellerine.
Mahalle bizi dinlesin.

Söz/Müzik:Emrah
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Narin Yarim 1996 – track 08
 


 Neden Benim                                                                            از چه رو نصیب منه ؟

Sonu değil bu dünyanin                                                             به انتها نمی رسه در این دنیا
Ne öfkenin ne kederin                                                                             نه خشم و نه رنج
Neye fayda, neye zarar                                                                     چرا سود ، چرا ضرر
Suçu yok mu hiç kimsenin                                                                   کسی تقصیری نداره                 
Kaygi duydum yarinlardan                                                                      دائم نگران فرداها
Gulemedim, ana, yardan                                                                 دریغ از لحظه ای خوشی
Kimi zaman insanlardan                                                                               گاهی از آدمها
Nefret ettim suçlu benim                                                                  متنفر میشم ، مقصرمنم
Neden benim neden benim                                   از چه رو نصیب منه؟از چه رو نصیب منه؟           
Bu acilar neden benim                                                       این رنجها از چه رو نصیب منه؟
Ben doğarken soruldu mu                                                 وقتی من زاده شدم آیا پرسیده شد؟
Bu çileler neden benim                                                  که این دردها از چه رو نصیب منه؟
Düzeni mi bu dünyanin                                                                      آیا این حیلۀ دنیاست؟
Günahiyim bir yalanin                                                           که در گناه یک دروغ بسوزم؟
Kime gitsem kimi bulsam                                              پیش کی برم و چه کسی رو پیدا کنم؟
öfkesinde bu rüyanin                                                به خاطر عصبانیتی که از این رویا دارم

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Narin Yarim 1996 – track  09
 


 Öldüren Sevda                                                                                     عشق کشنده

Çiseler gözyaşım                                                                            اشکهام نم نم می بارند  
Karışır dalgalara                                                          ازپیوستن به هم امواجی تشکیل میدهند  
Bu şehir sonum olur                                                            این شهر سرانجام من خواهد بود 
Ben sensiz kalınca                                                                        وقتی که من بی تو بمونم  
Kanım kurudu dilim tutuldu                                           خون در بدنم خشک شده زبونم گرفته 
 Sanki bu dünya başıma yıkıldı                                           گویی این دنیا بر سرم ویران شده
 Kanım kurudu dilim tutuldu                                          خون در بدنم خشک شده زبونم گرفته
Verdiğin o güller çoktan kurudu                              گلهایی که داده بودی خیلی وقته خشک شده        
 Gün biter sabah olmaz                                                    روز تموم میشه و صبح نخواهد شد  
Hayalin başucumda                                                                                   خیالت بر سرم   
Yatağım darağacım                                                                                 یسترم چوبه دار
Yanımda yoksun ya                                                                            وقتی که پیشم نباشی  
Beklerim bin ümitle                                                                      منتظر میشم با هزار امید  
Unutmam seni asla                                                                  اصلا" فراموشت نخواهم کرد   
 Razıyım herşeyine                                                                        به همه چیزت راضی ام
 Öldüren sevda olsan                                                              حتی اگه عشق کشنده ای باشی  
 İsmini anarım                                                                                     اسمت رو یاد می کنم                           
 Gizlice ağlarım                                                                                  وپنهانی گریه می کنم  
 Bu çile ömür boyu                                                                                  این چله عمر رو 
Sürecek sanırım                                                                                    تمام شده می پندارم

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Narin Yarim 1996 – track 10


 GÜNEŞTEN ÖNCE!

Aklım depremlerde.
Yıkılmış yüreğim.
Yağmur sellerinde.
Gözyaşına gebeyim.
Uyanır uykularım.
Her gecenin koynunda ben.
Sorarım rüyalara.
Olmayınca yanımda sen.
Isınmadan önce bir an önce.
Gel güzelim gel güneşten önce.
Gel seninim ben tek seninim ben.
Gel güzelim güneşten önce.
Ne ay ışığında.
Ne gün ortasında.
Bölme zamanları.
Bir gece yarısında.

Söz:Şükrü KEKEVİ
Müzik:Emrah
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Narin Yarim 1996– track 11

                             

 Unutabilsem

Hala hislerimde hala özlemimdesim                            هنوز در احساس من، هنوز در آرزوهای منی  
Sen acı sen tatlı günlerimdesin                                                   تو در روزهای تلخ و شیرین منی                     Unutmak kolay olsa çöktan unuturdum    اگه فراموش کردن آسان بود،پیش از اینها فراموش می کردم
Böş vermek kolay olsa Kendimi avuturdum  اگه بی خیال شدن آسان بود خیلی وقت پیش خودمو تسکین می دادم
Faydalar faydasız imkanlar imkansız                                         فواید بی فایده ، ممکنها غیر ممکن
Uzayan gecelerde saatler zamansız                                    در شبهای طولانی ساعتها بی انتها شده
Ah ne yapsam ne yapsam kurtulabilsem          آه هرکاری می کنم هر کاری تا (ازاین وضع) رها شوم
Ne yapsam gönlümü avutabilsem                                            هرکاری می کنم تا به قلبم آرامش بدم
Kendimi unuttum unutuldumda                                           خودمو فراموش کردم ، فراموش هم شدم
Bir seni benim gibi unutabilsem                             اگه که می تونستم تورو هم مانند خودم فراموش کنم
Hiç olmazsa yılda birgün kavuşabilsem                            اگه نه ، لااقل سالی یکبار به وصالت برسم

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Narin Yarim 1996 – track 12

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر