Translate

جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim mi Tam Severim 1994




Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim mi Tam Severim 1994

1)      Sevdimmi tam severim
2)      Ağlarsam kızma anne
3)      Haydi düğüne
4)      Yasaksın bana
5)      Hayırlı işler
6)      Hasret yağar dağlara
7)      Acılardayım
8)      Taksi
9)      Durma gel
10)     Delilo
 


SEVDİMMİ TAM SEVERİM

Sildim seni de aşkınıda
Acımasızca tek satırda
Bıraktım köşeye
Resmini elimden
Unuttum günlerce
Bakmadım öfkemden
Sevdimmi  tam severim
Sildimmi bir kalemde
Ölümüne giderim
Yeterki sen olur de
Gezdim yinede o yerlerde
Senden tek zerre hani nerde
Yok artık içimde
Sevgini kalbimden
Çıkardım beklide
Kazıdım gönlümden

Söz:Nilhan KARAGÜLLE
Müzik:Selda MANGALOĞLU
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim mi Tam Severim 1994 - track 01
 


AĞLARSAM KIZMA ANNE

Hani senin bebeğindim
Uyuturdun ninnilerle
Yeni açmış çiçeğindim
Hani fidandım anne
Büyümüşsem ne olmuşki
Bunu benmi istedimki
Ağlarsam kızma anne
Yaz gününde gölgendim sen
Soğuklarda hırkamdın sen
Dayandığım arkamdın sen anne
Büyümüşsem ne olmuşki
Bunu benmi istedim ki
Ağlarsam kızma anne
O günlerden bu günlere
Yıllar nasıl geçti anne
Dalıp dalıp hayallere
Ağlarsam kızma anne

Söz:Cavidan BALCI
Müzik:Aykut GÜREL
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim mi Tam Severim 1994 - track 02
 


HAYDİ DÜĞÜNE

Bugün bizim düğün var
Duysun bütün komşular
Bizim Ahmet evleniyor
Bizim Ayşe evleniyor
Davetli bütün komşular
Cabbar Cumali Battal Hıdır
Ayşe Fatma Zeynep Leyla
Bakkal kasap muhtar emmi
Haydi düğüne haydi düğüne
Hep beraber gelin düğün evine
Gelir gider göç gider
Hem ağlar hemde güler
Damat kızı götürüyor
Damadın yüzü güler
Haydi düğüne haydi düğüne                                          

Söz:Yusuf AKPINAR
Müzik:Burhan BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim mi Tam Severim 1994 - track 03
 


YASAKSIN BANA

Sorgusuz sualsiz aşığım sana
Prangalarda gibi
Mahkumum sana
Hayalsin bir tanem
Hayalsin bana
Neden sevgilim neden
Yasaksın bana
Sevdam şimdi zincirlerde yasakta
Ürkek yüreğim
Korkularda boşlukta
Umutlar karanlık dipsiz kuyuda
Neden sevgilim yasaksın bana
Vurgun yemiş yüreğim
Tutsak aşkınla
Deli çılgın bu sevda
Sonsuzluklarda
Günahlarda haramlarda
Hep olmazlarda
Neden sevgilim neden
Yasaksın bana

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim mi Tam Severim 1994 - track 04


HAYIRLI İŞLER

İstersen gerçek olur düşler
Keyifler çakılır yolunda işler
Yakışır sana gülümseyen dişler
Hadi bakalım sana hayırlı işler
Aman aman her şey yalan
Aman aman senmisin yanan
Tamam tamam hadi unutmaya bak
Yaşamak güzel sat dünyayı sat
Her şey gitsin yoluna hayırlı işler
Takma derdi kafana hayırlı işler
İşte reçetem sana hayırlı işler
Hadi bakalım sana hayırlı işler
Kalırmı sanki sana bu dünya
İstersen olur kabuslar rüya
Sen iste bitsin bütün dertler
Gülerek geçsin sayılı günler
Zannetme günler geriye döner
Hadi bakalım sana hayırlı işler                                            

Söz:Gönül ŞEN
Müzik:Özkan TURGAY
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim mi Tam Severim 1994 - track 05


HASRET YAĞAR DAĞLARA                                            بر کوهها حسرت می بارد

 Bir güzele sevdalandım                                                             عاشق چهره زیبا رویی هستم          
 Uyku girmez gözüme                                                                     خواب به چشمانم نمی ود  
 Sevdasıyla yaralandım                                                                          زخمی عشقش شدم
 Ateş düştü gönlüme                                                                    آتش ( عشقش ) بر دلم افتاد    
 Dağlara dağlara                                                                                   بر کوهها ، بر کوهها
 Hasret yağar dağlara                                                                   حسرت می بارد بر کوهها
 Gel canım gel malım                                                                               بیا جانم ، بیا مالم                      
 Ben senin hayranınım                                                                                 من حیران توام
 Yarim geldi aklıma                                                                            ( خیال (یار در ذهنمه
 Tez getirin yanıma                                                                               زودتر بیارید به برم
 İçin için yanıyorum                                                                         از درون درحال سوختنم
 Kar getirin bağrıma                                                                             برف بر دلم بگذارید

Söz:Yusuf AKPINAR                                                                        شعر: یوسف آکپینار
 Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim mi Tam Severim 1994 - track 06


ACILARDAYIM                                                                           در تنگناها هستم

Yalvarırım gitme dur dur dinle                            التماس می کنم نرو بایست بایست، گوش کن                              
Ben sensiz yaşayamam ki                                                 من بی تو که نمی تونم زندگی کنم
Hani sen benimdin                                                کجاست اون وقتی که تو متعلق به من بودی
Sen herşeyimdin                                                                                 تو همه چیزم بودی
Sensizlik kahreder yaşayamam ki          بی تو بودن موجب نابودی منه ، نمی تونم که زنده بمونم         
Ellerim tutmaz ki sensiz                                                             بی تو دستانم که حس نداره
Gözlerim görmez ki sensiz                                                          بی تو چشمانم که نمی بینه
Şimdiden başladı dertler acılardayım          از حالا رنجها شروع شده،در تنگناها به سر می برم
Bu ömür geçmez ki sensiz                                                       بی تو این عمر که نمی گذره
Bu gönül durmaz ki sensiz                                                   بی تو ابن دل که آروم نمی گیره
Gitmeden yıkıldı dünyam acılardayım             از رفتنت دنیام ویران شده،در تنگناها به سرمیبرم
Ölesiye seven şu kalbimi                                        این قلبم رو که تا پای جون بهت علاقه داره
Ne olur kırıpta gitme                                                                   چی میشه رها نکن و نرو
Varlığın ödüldür                                                                                       وجودت پاداشیه
Yokluğun keder                                                                                          نبودنت غمه
Küçücük dünyamı yıkıpda gitme                          دنیای خیلی کوچیک منو با رفتنت خراب نکن
Ellerim tutmaz ki sensiz                                                               بی تو دستانم که حس نداره
Gözlerim görmez ki sensiz                                                           بی تو چشمانم که نمی بینه
Şimdiden başladı dertler acılardayım              از حالا رنجها شروع شده،در تنگناها به سرمیبرم
Bu ömür geçmez ki sensiz                                                        بی تو این عمر که نمی گذره
Bu gönül durmaz ki sensiz                                                    بی تو ابن دل که آروم نمی گیره
Gitmeden yıkıldı dünyam acılardayım              از رفتنت دنیام ویران شده،در تنگناها به سرمیبرم

Söz:Yusuf AKPINAR
Müzik:Naci ERAY
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim mi Tam Severim 1994 - track 07
 


 TAKSİ

Hey hey taksi
Bütün işlerim gitti aksi
Hey dur taksi
İlk orta fakülte
Bitirdim ben güzelce
Bir baltaya sap olup
Kurtulurum sandım böylece
Nerde abi nerde
Ekmek aslanın midesinde
Bugün git yarın gel
Hergün başka bir engel
Hey hey taksi
Bütün işlerim gitti aksi
Hey dur taksi

Söz:Hülya ŞENKUL
Müzik:Özkan Turgay
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim mi Tam Severim 1994 - track 08
 


DURMA GEL

Bitti sabrım bitti neşem mutsuzum
Çıldıracak gibiyim ben durma gel
Çekilmiyor bu yalnızlık hasretin
Senden uzak yaşanmıyor durma gel
Durma gel çıldıracak gibiyim
Durma gel haykıracak gibiyim
Durma gel ağlayacak gibiyim
Durma gel
Günlere gün eklemekten usandım
Bir gün daha bekleyemem durma gel
Özleminle doldu taştı gözlerim
İki elin kanda olsa durma gel                                             

Söz/Müzik:Mehmet ÇAĞ
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim mi Tam Severim 1994 - track 09
 


DELİLO

Dama çıkmış bir güzel
Damın üstünde gezer
Elinde bir deste gül
Kendi gülden güzel
Daldan kestim değnek
Etrafı benek benek
Öyle bir yar sevmiştim
Gerisine ne gerek
Diyarbakır dört yoldur
Suyu soğuk hem boldur
Gündüz gelme gece gel
Ben içeyim sen doldur

Söz/Müzik:Anonim
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Sevdim mi Tam Severim 1994 - track 10

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر