Translate

جستجوی این وبلاگ

یکشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۹

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Hosgeldim Gulum 1990


Hoş Geldin Gülüm - 1990

1)      Hoş geldin gülüm
2)      Tutsak
3)      Seviyorum
4)      Karışmayın
5)      Mutluluklar Sana
6)      Çocuklar
7)      Nazlı bebeğim
8)      Kan çiçekleri
9)      Bu Düğün Bizim
10)    Hayırdır inşallah
11)    Ha Ninna
12)    Kara kız
13)    Nazlı bebeğim (Instrumental ) 
 


 1)HOŞ GELDİN GÜLÜM

Karanlık dünyamın doğdu güneşi
Sen oldun kalbimin sahibi eşi
Mutsuz yaşantımın geldi neşesi
Hoş geldin gönlüme
Hoş geldin gülüm
Sen geldin gönlüme aşkı getirdin
Hasreti kederi derdi bitirdin
Bana mutluluktan müjde getirdin
Hoş geldin gönlüme
Hoş geldin gülüm
Sanki tanrım bana rdi seni
Bu kara sevdaya düşürdü beni
Seviyorum gülüm tut ellerimi
Hoş geldin gönlüme
Hoş geldin gülüm
                        
Söz:Tahir PEKER
Müzik:Burhan BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Hosgeldim Gulum 1990 - track 01
 


 2)Tutsak

Sonbahar mevsimi gibi sarardım yaprak yaprak.
Kurtulamam aşkından tutsağım  tutsak.
Senden ayrı yaşamak.
Yaşadıkça kahrolmak.
Sana tutsağım tutsak.
Mecbur kaldım mecbur kaldım senden ayrı yaşamaya.
Mecbur oldum mecbur oldum yüreğime taş basmaya.
Gözlerine baktım kaldım.
Sana birşey anlatmadım.
Kendi dertlerim için birde seni yakmadım.
Söyleseydin aşk bitmezdi.
Yıllar boş yere geçmezdi.
Paylaşırdım her kahrını bu hasret böyle sürmezdi.
Söyle!
Söyle!
Neden ayrıldık biz ah söyle sevgilim söyle.
Şimdi artık sana döndüm dertleri maziye gömdüm.
Sorma artık bana birşey canımı vermeye geldim.
                                                         
Söz:Tahir PEKER
Müzik:Burhan BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Hosgeldim Gulum 1990 - track 02
 


3)Seviyorum                                                                                             دوستت دارم 

Gururum kırıldı ayrıldım senden                                          غرورم شكست وقتي از تو جدا شدم 
Ben şimdi sensiz yapamıyorum                                                        من اكنون بي تو نمي تونم
Ne olur sevgilim geri dön bana                              چي ميشه عشق من كه دوباره برگردي نزد من
İnanki ben sensiz yapamıyorum                                                باور كن كه من بدون تو نميتونم
Gel gel gel artık bana                                                                              بيا... بيا ديگه پيشم
Sev sev sev artık beni                                              دوست داشته باش ... ديگه دوستم داشته باش
Seviyorum seviyorum                                                                    دوستت دارم   دوستت دارم
Seni canımdan çok çok seviyorum                                     تو رو از جونم هم بيشتر دوست دارم
Özlüyorum özlüyorum                                                                                 دلم تنگ ميشه ... 
Seni herşeyden çok çok özlüyorum                               بيشتر از هرچيزي دلم براي تو تنگ ميشه
Çektiğin dertleri ver ben çekeyim                                 رنجهايي كه كشيدي رو بده تا من تحمل كنم
Canımı istesen hemen veririm                                             اگه جونم رو بخواي فورا" اهدا مي كنم 
Ne olur sevgilim geri dön bana                                   چي ميشه عشق من كه دوباره برگردي پيشم
İnanki ben sensiz yapamıyorum                                                  باور كن كه من بدون تو نميتونم
Gel gel gel artık bana                                                                                بيا... بيا ديگه پيشم
Sev sev sev artık beni                                               دوست داشته باش ... ديگه دوستم داشته باش
Seviyorum seviyorum                                                                      دوستت دارم   دوستت دارم
Seni canımdan çok çok seviyorum                                        تو رو از جونم هم بيشتر دوست دارم
Özlüyorum özlüyorum                                                                                   دلم تنگ ميشه ... 
Seni herşeyden çok çok özlüyorum                                بيشتر از هرچيزي دلم براي تو تنگ ميشه

Şiir:
Söylemek istemediğim tek kelime nedir biliyor musun,  مي دوني تنها كلمه اي كه نمي خوام ازش حرف بزنم چيه؟ 
Ayrılık                                                                                                                 جدايي
Sen ayrılık nedir bilir misin...                                                            تو مي دوني جدايي چيه؟
Bilemezsin çünkü sen hiç sevmemişsin                       نمي دوني چونكه تو اصلا" دوستم نداشتي
Ya sevmeyi aşkın ne demek olduğunu biliyor musun       تو مي دوني عشق و دوستي يعني چه؟
Onu da bilemezsin çünkü sen taş kalplisin                     اون رو هم نمي دوني چونكه تو سنگدلي
Ama ben sevmenin ne demek olduğunu biliyorum                اما من مي دونم عشق و محبت چيه
Sevmek:beni hayata bağlayan tek umut; tek çare; tek yaşama
Hevesidir ama ben yine de    دوست داشتن : تنها اميدي كه منو به ادامۀ زندگي واداشته ، تنها راه ، تنها دليل زندگيه اما من باز هم
Seni seviyorum                                                                                                  دوستت دارم
Seni seviyorum                                                                                                  دوستت دارم
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Hosgeldim Gulum 1990 – track 03
 


4)KARIŞMAYIN

Karışmayın karışmayın aşkımıza karışmayın
Dertlerimiz bize ait hakkımızda konuşmayın
İkimizde seviyoruz aşkımıza karışmayın
Kederleri yeneriz biz beraberken güleriz biz
Ayrılamaz elerimiz aşkımıza karışmayın
Karışmayın karışmayın sevgimize karışmayın
Bazı günler kırılsakta bazı günler darısakta
Ara sıra ayrılsakta aşkımıza karışmayın
Kederleri yeneriz biz beranerken güleriz biz
Ayrılamaz elerimiz aşkımıza karışmayın
Karışmayın karışmayın sevgimize karışmayın

SÖZ-MÜZİK: EMRAH
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Hosgeldim Gulum 1990 - track 04


5) MUTLULUKLAR SANA!

Mutluluklar sana hayat boyunca.
Ben yokum artık sen kendin yaşa.
Senle olan günlerim silinsin artık,
Bambaşka bir hayat yaşansın artık.
Sevgiler bitti.
Hayaller boşa gitti.
Söndü ışıklar söndü gönlümde.
Bak şimdi uzakta sensiz yaşarım.
İstediğin oldu ayrıldık işte.
Ne olursun bir daha ismimi anma.
Yıllar senin olsun.
Yaşam senin olsun.
Mutluluklar,güzellikler hep seni bulsun.
Sevgiler bitti.
Hayaller boşa gitti.
Söndü ışıklar söndü gönlümde.
Bak şimdi uzakta sensiz yaşarım.
                                                            
Söz/Müzik:Emrah
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Hosgeldim Gulum 1990– track  05
 


6)ÇOCUKLAR

Umutsuz gecelerin getirdiği çocuklar
Her zaman masmavi deniz masmavi gökyüzü
Buruşmuş çarçafların üzerinde
Size acı bir dünya hazırlıyor anneniz
Buruşmuş çarçafların üzerinde çocuklar
Kapanmış kapılardan geri dönmüş çaresiz
Hayatın acı rüzgarında savrulup durusunuz
İnsanlığın tükendiği bu devirde
İnsanlığın kaybolduğu bu devirde
Doğmayın ne olursunuz doğmayın
Doğmayın çocuklar doğmayın
Doğmayın ne olursunuz doğmayın çocuklar

SÖZ-DÜZENLEME:HASAN ÇELİK
MÜZİK:MEHMET ASLAN
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Hosgeldim Gulum 1990 - track 06
 


7)NAZLI BEBEĞİM

Güzel gözlerine yaşlar dolmasın
Ne zaman istersen çağır geleyim
Rüyamda dünyamda bir tek sen varsın
Sevgilim herşeyim nazlı bebeğim
Akar yüreğimden duygular sel sel
Senin bir gülüşün dünyaya bedel
Saçına taktığın çiçekten güzel
Sevgilim herşeyim nazlı bebeğim
Bebeğim bebeğim nazlı bebeğim
Özlemle yaşarken nasıl güleyim
Anla halimden büyük aşkımı
Sevgilim güzelim nazlı bebeğim
Kimi gün en küçük şakaya kırgın
Kimi gün delice çılgınca vurgun
Sen yoksan şu gönlüm dünyaya dargın
Sevgilim herşeyim nazlı bebeğim

SÖZ:LEVENT BEKTAŞ
MÜZİK:BURHAN BAYAR
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Hosgeldim Gulum 1990 - track 07
 


8) KAN ÇİÇEKLERİ

Topraktan mı sürmüş
Candan mı kopmuş
Açar yediveren kan çiçekleri
Türkümü şiir mi ağıt mı yoksa
Açar yediveren kan çiçekleri
Bölük bölük olmuş çaylar dereler
Hiçbiri denize varabilmezmiş
Duvarın dibinde bir yaralı gül
Gülleri solduran gülebilmezmiş
Bu şehrin üstünü duman sis almış
Tomurcuk çiçekler kana bilenmiş
Dağlar çiçek açmış vuslat dert açmış
Umudun goncası kan çiçekleri
                              
Söz-Müzik:Zülfü LİVANELİ
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Hosgeldim Gulum 1990 – track  08
 


9)BİZİM DÜĞÜN

Bu düğün bizim düğün bu ne kadar güzel gün
Bir kız çıkmış oynuyor saçları düğüm düğüm
Oyna güzelim oyna oyna kibarım oyna
Bu düğün bizim düğün bu düğünde sen oyna
Gelin damat bakışır kaynanalar yarışır
Öyle küs gibi durma sana oyun yakışır
Oyna güzelim oyna oyna kibarım oyna
Bu düğün bizim düğün bu düğünde sen oyna

SÖZ-MÜZİK:DEVRAN BABA
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Hosgeldim Gulum 1990 - track 09
 


10)HAYIRDIR İNŞALLAH

Dün gece rüyamda gördüm hayırdır inşallah
Gülüyordu oynuyordu iyi olur inşallah
Üzerinde siyah giymiş hayırdır inşallah
Baş ucumda duruyordu iyi oluır inşallah
Hayırdır hayırdır hayırdır inşallah
İyidir iyidir iyi olur inşallah
Birde baktım yaşlı gözler hayırdır inşallah
Bana bakıp ağlıyordu iyi olur inşallah
Saçları dağılmış öyle hayırdır inşallah
Mahsun mahsun bakıyordu iyi olur inşallah
Hayırdır hayırdır hayırdır inşallah
İyidir iyidir iyi olur inşallah

SÖZ-MÜZİK:MUSTAFA TOPALOĞLU
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Hosgeldim Gulum 1990 - track10
 


11)OYNAMA YORULURSUN

Oynama yorulursun hahha ha ninna
Fidansın nkırılırsın hahha ha ninna
Sen bir dünya güzeli hahha ha ninna
Her yerde bulunmazsın hahha ha ninna
Bağa gel bostana gel hahha ha ninna
Zülüfün destele gel hahha ha ninna
Anan izin vermezse hahha ha ninna
Yalandan hastalan gel hahha ha ninna
Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Hosgeldim Gulum 1990 - track 11
 


 12)KARA KIZ                                                                                              دختر سبزه

Kara kızım nerdesin                                                                              دختر سبزه ام کجايی    
Zalimlerden betersin                                                                                    از ظالمان بدتری
Gel göreyim yüzünü                                                                            بيا تا سيمايت رو ببينم
İmanım tazelensin                                                                                       ايمانم تازه بشه
Aman aman kara kız                                                                           امان امان دختره سبزه
Sen gönlümde yıldız                                                                               تو ستاره ای در دلم
Gidiş hattın hoş değil                                                                    راهی که ميری خوب نيست
Olursun dilde sakız                                                                           می افتی بر سر زبان ها
Kara kızımın gözleri                                                                          چشمان دختره سبزه ام
İnsanı eder deli                                                                                      آدم رو ديوونه ميکنه
Onun gibi yar seven                                                     اگه ياری مثله اونو دوست داشته باشی
Allah a şükretmeli                                                                               بايد خدا رو شکر کنی

Emrah ipek (Erdoğan) Albüm Hosgeldim Gulum 1990 – track 12

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر